Publicitat
Política · 17 de Maig de 2011. 13:41h.

A Trias li fa "fàstic" el vídeo del PSC

"No m'imaginava que Hereu acabés fent cas a les tàctiques de José Zaragoza"

El candidat de CiU a l'alcaldia de Barcelona, Xavier Trias, s'ha referit al víeo del PSC i ha lamentat que "no m'imaginava que Hereu acabés fent cas a les tàctiques de José Zaragoza, que és l'antítesi de com jo entenc la política. És el tipus de política que a mi em fa fàstic".

Trias s'ha mostrat convençut que l'estratègia del PSC no té efecte, perquè "quan un es passa de la ratlla" i "utilitza aquests mètodes, perd": "Són mètodes de gent desesperada. La desesperació porta a cometre aquests errors", ha afegit.

El candidat ha aprofitat per desmarcar-se del discurs sobre immigració del candidat del PP, Alberto Fernández Díaz. Després que aquest digués que l'arribada de "immigrants subsaharians" ha provocat un "rebrot" de "malalties que en la pràctica havien desaparegut", Trias l'ha instat a demanar "disculpes" perquè aquesta afirmació és "una tonteria molt gran", un "disbarat com una casa" i una "irresponsabilitat".

Trias, amb el seu equip
Publicitat
Publicitat

21 Comentaris

Publicitat
#10 Movipa, Barcelona, 19/05/2011 - 16:01

A mi també em fa fàstic i pena que el PSC, no tingui arguments de poder . No soc convergen, soc independentista d'arrel o sigui del SI, a veure que fan.Altres puguen al carro del camí que s'ha obert, dons abans mai s'han enrecordat, están a l'Ajuntamenti i Generalit

#9 Marta, Barcelona, 18/05/2011 - 17:44

Trias ves a jubilar-te a un altre lloc i deixa que es presenti algú amb més energia i força.

#9.1 Joel, Vic, 19/05/2011 - 00:25

Si lhereu i les seis amics espanyolistes porten 32 anys manant bcn

#8 Pep, BCN, 17/05/2011 - 21:36

Està claríssim: PP dona suport a CIU a l'Ajuntament de BCN i CIU dona suport l'any vinent al PP per governar Espanya, o siguim quan el PSOE perdi les eleccions generals.

Per això cal ser polític i estudiar en universitats nordamericanes?

#8.1 Ramon, Barcelona, 18/05/2011 - 13:27

El PP probablement treurà majoria absoluta i no necessitarà suport de ningú (en tot cas, segur que no li faltaran els vots de CiU; amb canaris, navarresos o PNB ja faria). I dubto molt que Trias governi amb el PP qerquè llavors no tindríem moviment veïnal, no: tindríem guerrilla urbana!

#7 jajajaaa, barcelona, 17/05/2011 - 18:56

A mi em fa fastic que un senyor que va financiar la seva campanya amb diners del palau pugui ser alcalde

#7.1 Pere, Lleida, 17/05/2011 - 19:36

Aquesta és la Catalunya que tenim. A mi em fa fàstic tenir un president que va ser descobert com a beneficiari d'un compte que el seu pare tenia en un paradís fiscal. I ara ens demana sacrificis... Tal i com succeirà a València amb el PP, la manca d'ètica no passarà factura a les urnes.

#7.2 Albert, Barcelona, 17/05/2011 - 21:10

La teva frase pere no té desperdici.....ara hem de culpar la gent, politics inclosos del que fan i deixen de fer els seus familiars......tot plegat delirant.

#7.3 Pere, Lleida, 18/05/2011 - 00:04

No és delirant, és senzillament immoral. ¿Què hi feia la fotocopia del l DNI del Sr. Mas com a beneficiari d'un compte opac a Liechtenstein?. Potser el seu pare li va agafar en algun dinar familiar, en un moment de descuit... El jutge ho va arxivar perquè havia prescrit. Vergonyós!

#7.4 Pep, Barcelona, 18/05/2011 - 09:33

Pere, si fóssis una mica mes 'cateto' o ignorant, igual optaries a president, pero de la teva comunitat de veïns.

#6 Carles, Barcelona, 17/05/2011 - 18:28

Veo que Trias se puede entender con nosotros esto es una buena noticia para Barcelona. El mejor gobierno PP-CIU para mantener una Barcelona de derechas y no excesivamente catalanista como pasa ahora.

#6.2 angel, cardedeu, catalunya, 18/05/2011 - 10:42

que vols dir mes catalanista com pasa ara? si Jorge Heredero es mas españolista que nadie.