La diputada del PPC, Andrea Levy, ha anunciat que no tornarà a TV3 en solidaritat amb Inés Arrimadas, a qui en el Preguntes Freqüents de dissabte passat van preguntar pel seu pare "franquista", pels motius pels quals el seu partit no va cantar Els Segadors i per prioritzar el castellà al català en els seus discursos.
Levy, en declaracions a La Vanguardia, considera que "és escandalós" i concreta que a Arrimadas li van preguntar "pel seu pare, definint-lo com policia franquista". "Jo veia molt TV3, quan hi havia programes com Nissaga de Poder o el d'Alfons Arús, però ara TV3 s'ha convertit en Teleprocés i mentre segueixi així, no penso tornar. Perquè em lixin, em quedo a casa", afirma.
"Què per què m'he negat a ser entrevistada en aquest programa de TV3 i ho seguiré fent, per molt que em insisteixi seu director? Doncs veuran, si volen la seva quota de pluralisme facin un programa en què els entrevistats no indepes no se'ls faci linxaments. He dit", va escriure a twitter. "Parlar puc. I em conviden sovint. Sóc jo la que no vull anar a que justifiquin la seva quota de pluralitat", va matisar.
¿Qué por qué me he negado a ser entrevistada en este programa de TV3 y lo voy a seguir haciendo, por mucho que me insista su director? Pues verán, si quieren su cuota de pluralismo hagan un programa en el que a los entrevistados no indepes no se les haga linchamientos. He dicho. https://t.co/G9X3zJdCe4
— Andrea Levy (@ALevySoler) 4 de febrero de 2018