Publicitat
Política · 27 d'Abril de 2014. 17:27h.

Accidentada visita del PP a la Fira d'Abril

Camacho i Báñez, escridassades durant la seva visita

La presidenta del PPC, Alícia Sánchez Camacho, i la ministra de Treball, Fátima Báñez, han estat xiulades i escridassades durant la visita que han fet aquest diumenge a la Feria de Abril de Barcelona.

Una comitiva del PP ha visitat el recinte situat al Fòrum i s’han trobat el rebuig d’una part dels ciutadans que també hi eren. Camacho i Báñez han rebut xiulets i crits de “vergonya”. També els hi han dit “a Soto del Real, amb Bárcenas”.

Una dóna que estava a la Feria de Abril protestant, a la qual han apartat els membres de seguretat del recinte, ha lamentat que “amb 426 euros no es pot viure”. “Jo estic buscant feina i la Báñez presumint”.

Sánchez-Camacho, tot i l’esbroncada, ha assenyalat que "la Feria es una demostració de la pluralitat de Catalunya, que junts som més forts i serem capaços de crear ocupació i generar oportunitats".

Camacho i Báñez, durant la visita
Publicitat
Publicitat

37 Comentaris

Publicitat
#22 Angels b.v., Blanes, 29/04/2014 - 09:54

Lo de la trepa y chupacámara Camacho es de riure !

#18 Sergi, Barcelona, 28/04/2014 - 10:11

Poco se le hace a esta gentuza que practica el terrorismo contra la población. Tienen que pagar con creces todo el dolor afligido a los más débiles. Todo escrache que reciban es poco. Se les ha caído la máscara y no pueden disimular su cara dura e incompetencia.

#18.1 Jordi, Bcn, 28/04/2014 - 10:40

100% d'acord amb tú!!

#18.2 ¿esa gentuza?, bcn, 28/04/2014 - 11:41

Esa "gentuza" ganó democráticamente las pasadas elecciones, y los escraches no son otra cosa que una manifestación de la incompetencia de radicales, izquierdosos de salón y populistas de tres al cuarto, para ofrecer una alternativa política.
El PP es incompetente pero la izquierda los supera.

#18.3 El azote de los necios, Barcelona, España, 28/04/2014 - 11:52

Sí, sí...... el museo del Born separatista ha costado 74 millones de euros y el fracaso de la línea de aviones separatista Spanair costó 500 millones de euros sueldo tv3 y diarios ......ya te puedes ir mañana a hacer escraches a los separatistas que se gastan tu dinero en banderitas de cuba.......

#18.4 Jaume, Barcelona, 29/04/2014 - 18:10

Parece que #18.2

esta a favor del Bulling.
Aunque el 90% de los niños de un colegio decidan pegar al mas pequeño e indefenso, no es democracia sino abuso, del mismo modo esta gente no puede expoliar el erario publico ni maltratar a la gente... regalar los hospitales a amigos etc...democracia dice!

#17 El mico de l'anís, Badalona, 28/04/2014 - 03:14

La gent dels barris obrers, molt afectada per l'atur, té preocupacions més importants que participar d'un bany de patrioterisme espanyol de la mà de la dreta que els ha arruïnat la vida.

#17.1 El azote de los necios, Barcelona, España, 28/04/2014 - 11:56

Más les roban los separatistas en la tv3, en diarios escritos en catalán que se regalan en el tren porque no se venden , en subvencionar productos escritos en catalán ,en el museo del born separatista 74 millones, en Spanair separatista 500 millones tirados, etc......pero disimulan muy bien....

#17.2 saludos, Lleida, 28/04/2014 - 17:30

Si contem els 47 Milions d'euros DIARIS que gasta l'exercit apanyol? 1400 milions cada mes!! gairebé 17.000 Milions d'euros cada ANY !!!
Per cert el Born és un edifici magnífic que explica la història.
El material de guerra és simplement fastigós!

#17.3 El mico de l'anís, Badalona, 28/04/2014 - 17:33

Una cosa no treu l'altra.
El que veig al meu entorn és que molts catalans d'origen andalús estan cansats d'aquesta Espanya decadent.
Per pur pragmatisme, confien més en una Catalunya lliure on sigui més fàcil desfer-nos del govern, sense haver d'empassar-nos per co***ns un PPSOE que aquí no volem.

#17.5 despertaferro, L´H, 29/04/2014 - 11:25

Si claro la gente gritaba IN-DE-PEN-DEN-CI-A jejeje que cachondo aqui mi primo me juego que si van a la feria de verdad tambien se acuerdan de su familiai, como tu dices la gente tiene otras preocupaciones que aventuras a ninguna parte entre ellas el paro y no llegar a fin de mes asi que AJO Y AGUA.

#16 alemany stoberg, TORTOSA, 27/04/2014 - 23:51

el mestizaje catalanoandaluz es lo mas friky que se ha visto en los ultimos 20 años, Montilla Zapatero la ruina del pais solo para bobos iletrados.

#15 Claüc, Sabadell, 27/04/2014 - 20:30

Fins ara la Feria era un lloc que els del PP s'hi podien passejar còmodament, que estaven quasi en la seva salsa. Però ara ja no. El rebuig cap al PP per un banda i el procés per l'altra fan que a Catalunya siguin rebutjats. Fins i tot a la Feria.

#15.1 luigi longo, bcn, 27/04/2014 - 21:32

Me parece que alucinas mucho. Ya te gustaría a tí que la Feria tuviese algo que ver con vosotros, pero me temo que no. A los del PP se les abuchea en todas partes porque evidentemente se desgastan gobernando, entre otras cosas. Los tuyos se desgastan poco, envueltos siempre en la bandera cubanoide

#15.2 Claüc, Sabadell, 27/04/2014 - 22:14

longo, Als del PP-PSOE estiguéssin desgastats o no, mai els han xiulat a la Feria.
Ara, en canvi, sí. Perquè ara si i abans mai?

Em sembla, Longo que el teu nacionalisme fa que dormis a la palla. Que no vegis la realitat.

#15.3 el noi, girona, 27/04/2014 - 23:45

bona senyal...anem bé!

#15.4 Gerard, Barna, 28/04/2014 - 01:17

Desgovernant i exercint l'estat d'excepció, voldràs dir.