Publicitat
Política · 5 de Juliol de 2012. 11:36h.

Acusen d'antisemitisme la CUP de Girona

Per proposar canvis en el Patronat del Call de Girona al seu programa electoral

Acusen d'antisemitisme la CUP de Girona

Imatge de l'informe on apareix la CUP

L'Informe sobre l'Antisemitisme a Espanya durant el 2011 cita la Candidatura d'Unitat Popular (CUP) de Girona com exemple de presència d'"antisemitisme en les institucions públiques i organitzacions".

El document que impulsa el Moviment contra la Intolerància i la Federació de Comunitats Jueves d'Espanya cita un paràgraf del programa electoral de la CUP per a les eleccions municipals del 2011, en què parla de les següents mesures.

Per una banda, "racionalitzar les partides aportades per l'Ajuntament al Patronat del Call de Girona" afegint, després, que "en el darrer pressupost municipal (2011) la partida de l'Ajuntament que s'hi destina ha augmentat de forma injustificada".

Per l'altra, "promoure que la concessió que el Patronat atorga a la botiga del Museu dels Jueus incorpori una normativa ètica". El programa electoral defensa, tal com recull l'informe, que "segons la oferta actual de productes, la botiga (del Museu) no satisfà els interessos històrics, sinó que fa una clara apologia a l'Estat d'Israel".

El text de l'informe recorda que la CUP a Girona va obtenir 3 dels 25 regidors del consistori gironí. La citació va acompanyada d'un logotip de la formació política i indica que la proposta de la CUP és a la pàgina 45 del programa electoral.

Publicitat
Publicitat

29 Comentaris

Publicitat
#19 Joaquim, Catalunya, 07/07/2012 - 18:14

Us copio l´enllaç d´un bon documental, realitzat per joves jueus. Els que ha denunciat a la CUP, no són res més,que una organització al servei del sionisme. No confondre amb judaisme. En el video es veuen organitzacions americanes, com aquesta de la denúncia
http://www.youtube.com/watch?v=MsVjyJWHYU

#17 JJJ, BCN, 06/07/2012 - 08:57

Ves per on, els de la CUP preparen una nit de vidres trencats..al museu dels Jueus de Girona. També aniran vestits de negre? Recordar que despres de Hitler, el mes gran assassí de jueus va ser Stalin...

#16 Secundino Ayfuch, Asunción, 06/07/2012 - 00:56

Tots aquells que callen com a putes davant el que està fent el règim sirià i no desaprofiten cap oportunitat per llençar merda contra Israel són els tontos útils de l'islamisme.

#16.1 Gerard, Barna, 06/07/2012 - 12:21

Es poden denunciar les 2 coses. T'asseguro que no s'acaba el món, ni hi ha cap col·lapse sideral. Ara bé, et recordo que bona part de l'oposició a la majoria de règims dictatorials és musulmana. O sigui que l'has cagat bastant amb això dels tontons útils. És el que té opinar a base de clichés.

#16.2 Carrasclet, Girona, 06/07/2012 - 12:53

Gerard, qui l'has cagat ets tu, deus ser un proislamista radical. És cert que molts s'oposen als seus governs però després, si triomfen, acaben col.locan nous governs pitjors i més intolerants i restrictius que els anteriors. Per culpa de carallots com tu, els moros que venen gasten aquesta xuleria

#16.3 Secundino Ayfuch, Asunción, 06/07/2012 - 14:31

Gerard, a quina hora és la manifa contra Al-Assad??

#15 Victimisme per dues bandes, Bcn, 05/07/2012 - 20:48

Dos prototips de victimisme día sí, día també....els indepes amb MadriT i els jueus amb l'antisemitisme. Ara es barallen entre ells.

#14 Cinto Cohen, Tortosa, 05/07/2012 - 20:11

Visca Catalunya Lliure! Visca Isarel!

#14.1 Gerard, Barna, 05/07/2012 - 20:51

Visca Israel dins de les fronteres establertes per l'ONU i sempre q abandoni el terrorisme d'estat com a forma habitual de funcionar. Ah, i tb podríem parlar del tracte q dónen els integristes jueus a les dones (casualment molt similar a l'integrisme musulmà), però ho deixem per 1 altre dia.

#14.2 Carrasclet, Girona, 06/07/2012 - 13:02

Gerard, com es pot ser tan fastigosament demagog, Potser Israel deixará el terrorisme d'estat,quan els musulmans deixin el seu TERRORISME, assassí, intolerant, radical, genocida i internacional. Perquè no els demanes a ells que actuin dins les fronteres dels seus països?
FORA MOROS DE CATALUNYA!!!!