Publicitat
Política · 2 de Juny de 2020. 14:56h.

Aferrats a la cadira

"Els ciutadans de Catalunya el que volen és solucions, no eleccions"

La portaveu del Govern, Meritxell Budó, ha descartat un avançament electoral perquè, segons ella, "els ciutadans de Catalunya el que volen es solucions, no eleccions i és el que estem fent" i que per això han posat en marxa el projecte "Catalunya 2020".

Malgrat que Torra va dir el passat 29 de gener que la "legislatura no té més recorregut" i que fixaria una data després d'aprovar els Pressupostos perquè "el Govern no pot funcionar sense lleialtat entre els seus socis", Budó ha afirmat a pregunta d'e-notícies que "estem centrats a abordar amb el màxim de competències possibles aquesta crisi sanitària, econòmica i social".

La consellera de la Presidència ha afegit que "és el moment de treballar conjuntament com a Govern per donar resposta a la ciutadania". "La ciutadania de Catalunya no ens està demanant eleccions, ens està demanant solucions i és el que estem fent", ha sentenciat.

Finalment, Budó ha insistit que "ara no és moment d'un procés electoral, cal un govern fort que tingui totes les eines per abordar les solucions a aquesta crisi". "Catalunya 2022 vol implica tot el talent per abordar aquests reptes", ha conclòs.

Meritxell Budó
Publicitat
Publicitat

9 Comentaris

Publicitat
#8 joan, manresa, 02/06/2020 - 17:07

Vol dir que parlem amb serio Sra.Meritxell..?? O es fruit d'una visió nocturna..???Miri..,de voler ..,no volem gaire..,perquè si de veritat volguéssim...,hauriem pres altres mesures..,demanariem solucions a qui realment las pogues donar...,Vostes no son capaços ni de donar el bon día...,ep...,sí...!! un gran llaç grog..,pro ni un llaç-et neg

#7 Lobisome, BCN, 02/06/2020 - 16:48

Verdaderamente en estos casos lo más sensato es hacer una enmienda a la totalidad, esto es, preguntarse en serio si la administración que lleva realizando la Generalitat de la autonomía catalana desde 1980 no ha ocasionado más problemas y disfunciones que mejoras y soluciones. Si se determina lo primero, lo natural sería suprimirla.

#6 jvcs, barcelona, 02/06/2020 - 16:11

"La ciudadanía de Cataluña no nos está pidiendo elecciones" nos está pidiendo soluciones
PD EJ Nissan cierra sus plantas de Zona Franca, Montcada i Reixac y Sant Andreu de la Barca (Barcelona) y despedirá a unas 3.000 personas Y 20.000 indirectos .
PD "es lo que estamos haciendo" hundir catalunya !

#6.1 Nombre de Cesar Tengo, El Prat de Llobregat, 03/06/2020 - 08:16

Toda ella a 20 grados bajo cero o más, suda.
Todo su cuerpo suda.
Ep, no por aclimatar su cuerpo a la temperatuta que los humanos necesitamos.
Sudar significa que pasa, porque hay mucho Mengele mongo**, en el sentido de erigirse en médico sin serlo.
Mientras NO se convoquen elecciones, van chup perdón trabajando, con su excelsa preparación.

#5 Daniel, Tokio, Texas, 02/06/2020 - 15:45

Una verdad a medias es una mentira. La ciudadanía quiere soluciones, pero este governito no es capaz de ofrecerlas. Por tanto...

#4 Alejandro, Villadecans, 02/06/2020 - 15:29

Que genios de politicos tenemos, no tienen ni idea de solucionar nada, pero tienen el don de saber lo que queremos los catalanes en cada momento, que curiosamente concuerda con lo que quieren ellos y sus familias, para seguir medrando y viviendo de los catalanes que es lo unico que saben hacer

#4.1 E. Payetó, Barcelona, 03/06/2020 - 08:19

Antes era posible interpretar sin apenas margen de lo que el pueblo quería, dado que una política que se metía siempre con Arrimadas, la gente la bautizó "la bruja".
Ahora la Sra. Budó, que me recuerda físicamente a esa periodista del corazón de Mediaset, pistas delgaducha y muy bajoita, defiende sin vehemencia alguna su labor de Govern por n