Publicitat
Política · 16 de Febrer de 2020. 09:54h.

Agressió a la Meridiana

Mentre els Mossos s'ho miraven de lluny

El director d'e-notícies, Xavier Rius, va ser sacsejat, espitjat, envoltat, agafat pel coll i agredit per una desena de persones que participaven ahir al tall a la Meridiana. Els fets van tenir lloc al voltant de les 21.00 de la nit d'aquest dissabte mentre els Mossos d'Esquadra es trobaven a 200 metres del lloc dels fets.

El periodista, que ja havia fet un reportatge sobre la Meridiana sobre la Meridiana el passat dia 2 de febrer, va ser reconegut per alguns dels presents i ràpidament va ser increpat i envoltat. Els manifestants, molts dels quals anaven encaputxats, inicialment van gravar-lo i dir-li que no podia gravar i que marxés, com reflecteixen les imatges.

whatsapp-image-2020-02-16-at-09.37.12.jpeg

Alguns dels presents van insistir que esborrés els vídeos i que li dirien "per les bones i per les males". El director d'e-notícies es va negar i va afirmar que estava exercint els seus drets, ja que el dret a manifestació tampoc pot conculcar el dret a la llibertat de les persones. Els concentrats, seguidament, el van amenaçar i insultar al crit de "subnormal".

Un grup de persones, en visible estat d'excitació, seguidament va envoltar-lo, espitjar-lo i agafar-lo pel coll. Els Mossos d'Esquadra només van apropar-se als llocs dels fets quan van veure que l'incident agafava un caire més violent.

whatsapp-image-2020-02-16-at-09.37.23.jpeg

Publicitat
Publicitat

117 Comentaris

Publicitat
#123 marc99, Calafell, 16/08/2020 - 13:28

Que pena de Cataluña, tenemos. Violencia, intolerancia, odio, radicalismo... se puede ser catalán y se puede ser español, se puede informar, hay libertad de prensa... que coño es Cataluña?? Una dictadura de violentos y delincuentes??

#122 Ojotuerto, Calafell.tab, 21/02/2020 - 10:30

Bona NIT......si us plau,. Este suena a Mosso encapuchado... Ya hablò con este tìo, quedaros ustedes ahì....con brazalete.

#121 Jm Barba, Barcelona, 17/02/2020 - 19:27

Us adoneu que fa quaranta anys, durant la transició, teníem a Barcelona més llibertat que ara? N'estic fins als collons d'aquests "demòcrates" intolerants, d'aquests ganduls que no han pencat en tota la seva puta vida! Espero amb candeletes que surti per Sant Jordi el llibre "Com viure com el Comín. Pencar és d'idiotes".

#121.1 Veciana, Barcelona, 17/02/2020 - 20:58

En general a tot el món hi havia molta més llibertat als 70 o 80.La correcció política ha convertit el món en un lloc asfixiant. Ahir vaig veure una peli del Clint Eastwood del 68 i...fumàven en un helicòpter!

#120 Veciana, Barcelona, 17/02/2020 - 16:51

¿Se entiende ahora por qué los nacionales entraron en Barcelona bajo una lluvia de ...flores el 26 de enero de 1939?

#120.1 Sandro, Girona, 18/02/2020 - 10:16

Si por fascistas

#119 Veciana, Barcelona, 17/02/2020 - 16:46

Ir encapuchado está prohibido.Lo primero que hay que hacer es quitarles las capuchas para identificarlos y luego grabarlos,desde luego.Es perfectamente legal colgar fotos de deincuentes por las calles,como se hacía en el lejano oeste.