Publicitat
Política · 31 d'Agost de 2012. 09:22h.

Aguirre afirma que Catalunya rep més diners que Madrid

"A sobre, ara en vol 5.000 més i diu que són dels catalans"

Aguirre afirma que Catalunya rep més diners que Madrid

Esperanza Aguirre

La presidenta de la Comunitat de Madrid, Esperanza Aguirre, ha afirmat que Catalunya rep més diners que l'autonomia que ella presideix en matèria de finançament autonòmic. Així, la dirigent del PP ha assenyalat que "algun error deu haver per donar 14.000 milions a Madrid i 24.000 a Catalunya".

En aquest sentit, Aguirre ha explicat que "hi ha d'haver algun error perquè si de l'IVA ens n'han de donar el 50 per cent, de la renda el 55 i dels especials el 60, doncs algun problema hi ha d'haver perquè ens treguin tota aquesta quantitat".

A més, ha criticat que Catalunya "a sobre, ara en vol 5.000 més i diu que són dels catalans", fent referència a la sol·licitud de la Generalitat d'acollir-se al Fons de Liquiditat Autonòmic.

Publicitat
Publicitat

23 Comentaris

Publicitat
#12 joan, manresa, 31/08/2012 - 18:19

El Casal,18,10 h.--Sí no enten rés,dons u tenen fácil,molt fácil...,que ens donguin el Concert Economic...,igualet que al Pais Basc...,ells no tenen cap problema,ningú es fica amb ells,no demanen ni un euro,tenen superavits..,i tots contents l'Estat i Ells..,¿ Perqué nosaltres no podem...? ..

#11 -emilio, a, 31/08/2012 - 16:27

Las cifras cantan y los catalanistas estais haciendo el ridiculo. Hasta Esperanza Aguirre os canta las 40

#11.1 Gerard, Barna, 01/09/2012 - 07:21

EL q canta són les inversions de l'estat a Madrid, q mai s'aturen mentre a Cat estan pràcticament paralitzades. I el dia que surti a la llum l'autèntic deute de l'ajuntament de Madrid que va deixar Gallardón riurem. Ara que alguns esteu encantats de pagar M30s i trens a dojo mentre aquí nanai.

#11.2 Ulpiano, Barcelona, 01/09/2012 - 13:56

Todas las obras que se proponen en Cataluña son contestadas y rechazadas por los catalanistas. MAT, variant de Sant Daniel, Bracons, eix transversal, 4º cinturón. Sois como la gata Flora, cuando se la meten chilla y cuando se la sacan, llora.

#10 Qui es Aguirre?, BCN, 31/08/2012 - 13:03

Aiii... es que ja fa una temporada que tant sols miro cap a Europa i segons quines coses de mes enllà de l'Ebre no troben cabuda en la meva agenda. Potser l'Aguirre aquest es qui va anar a arrassar les Índies per robar-lis l'or en nom d'Espanya?

#10.1 Pamela, Barcelona, 01/09/2012 - 13:59

No, Aguirre es la próxima presidenta de España y la que va a poner orden en Cataluña para que vuelva a ser lo que fue en otro tiempo, motor y orgullo de España.

#9 Xavi, Barcelona, 31/08/2012 - 12:49

Només puc dir: #freedomformadrid

#8 Terraxa, Terrassa, 31/08/2012 - 11:30

Pràcticament totes les entitats públiques han fet el mateix, a tots els nivells: locals, autonòmics i estatals.
Això, sí, les comunitats que reben menys ho patiran més.
Si tant costa Catalunya a la resta de l'estat, que ens donguin un règim com el de Navarra.
A que no hi ha kllns?