El president del grup popular a l'Ajuntament de Barcelona, Alberto Fernández, ha reclamat que les motos circulin pel carril bus-taxi a la ciutat, i pels carrils VAO dels accessos a la ciutat.
Fernández ha recordat que "a Barcelona la moto és capital, a més de ser capital europea de dues rodes, i és que té més de 300.000 motocicletes i ciclomotors, que constitueixen un important element per a la mobilitat de la ciutat". Per aquest motiu, el president popular ha defensat que les motos puguin circular pels carrils bus com a prova pilot.
"La Gran Via de Barcelona té dos carrils bus, per la qual cosa seria un lloc adequat per fer una prova pilot en què les motos puguin circular per aquests carrils" i ha apuntat que "en altres ciutats espanyoles com Sevilla, o Madrid i València, on també governen els comuns igual que a Barcelona, les motocicletes sí que poden circular pel carril bus".
Alberto Fernández ha assenyalat que "la circulació de la moto pel carril bus no perjudica el transport públic, ni al taxi, i en si és un benefici per a una mobilitat més segura dels motoristes, que hauran de respectar la prioritat sempre del transport públic".