La portaveu de Catalunya en Comú, Jéssica Albiach, ha demanat al Govern “deixar de mentir” si “volen que l'Estat jugui al nostre favor”. “El primer que haurien de fer és deixar de mentir, deixar d'insultar i deixar de fer declaracions que fan vergonya”, ha assegurat la dirigent dels Comuns durant el debat dels Pressupostos al Parlament.
Albiach també ha argumentat que s'abstindran per garantir l'aproació dels comptes de la Generalitat per al 2020 perquè són “la primera eina per tenir un pla de xoc” amb el que afrontar la crisi econòmica i social derivada de l'epidèmia. Ha afegit, però, que “no ens agrada aquest Govern”, perquè “és el que va donar suport a la reforma laboral i està en contra de pujar els impostos als rics”.
“Aprovem els Pressupostos perquè tenim paraula. Quan ens comprometem, complim”, ha asseverat la dirigent de Catalunya en Comú, qui ha enviat una indirecta a l'expresident de la Generalitat i eurodiputat, Carles Puigdemont, per retuitejar “insults” envers la formació.
Albiach ha assenyalat que “estem davant d'un veritable canvi d'època”. “La crisi financera o el crack del 29 poden quedar-se curts”, ha considerat la portaveu dels Comuns, alhora que ha indicat que “totes les previsions econòmiques s'han esfondrat”.