Publicitat
Política · 11 de Març de 2016. 15:14h.

Albiol: "Colau odia tot el que faci olor a Espanya"

El dirigent del PPC retreu el "comportament inadmissible" de l'alcaldessa

Albiol: "Colau odia tot el que faci olor a Espanya"

Albiol i Levy, amb membres de l'Exèrcit al Saló Ensenyament

El coordinador general del PPC, Xavier García Albiol, ha denunciat "el comportament inadmissible de l'alcaldessa de Barcelona davant la presència de les Forces Armades al Saló de l'Ensenyament", el que ha atribuït al fet que "Ada Colau ha demostrat des que està al capdavant de l'alcaldia que odia tot el que faci olor d'Espanya".

Albiol ha assenyalat que "evidentment, les Forces Armades són el seu símbol d'aquest país que ens representa i del que ens sentim orgullosos la immensa majoria de catalans".

Així mateix, ha manifestat que "espero que l'evidència dels fets, el gran suport i el gran interès que té per als estudiants catalans l'oferta formativa de les Forces Armades, serveixi perquè Ada Colau no se surti amb la seva".

"Basar-se, a l'hora de decidir quines són les institucions o empreses que poden estar en aquesta fira, en l'odi o el malestar que li generi a l'alcaldessa no ens porta a cap costat. És una anomalia democràtica ", ha afegit.

Publicitat
Publicitat

11 Comentaris

Publicitat
#6 Joan Antoni, BCN, 12/03/2016 - 11:45

Primer que aprengui català. Es diu que una cosa "fa olor (o pudor) de".

#6.1 luis, barcelona, 12/03/2016 - 17:43


A Joan Antoni (Juan Antonio, según su carnet).
¿No tenemos bastantes AYATOLASH para que vengas a corregir?

#6.2 Joan Maria, BCN, 13/03/2016 - 12:08

1) Al DNI em dic Joan Antoni. 2) No imposo res. 3) No sóc aiatol.là. 4) No vull q el català sigui un dialecte del castellà. I 5) M'agradaria q tu també el parlessis (bé) i l'escrivissis. El teu comentari frega l'absurd.

#5 Pepon , Bcn, 12/03/2016 - 01:15

Y tiene razón, desde que ha llegado se ha dedicado con su total ignorancia a quitar cualquier símbolo español, ya sea un busto del Rey o una calle que haga referencia a la dinastía borbónica
Eso sí, la calle dedicada al Gran Racista Sabino Arana ni tocarla.
HIPÓCRITA

#4 Gerard Bellalta i Germán, Girona, 11/03/2016 - 20:27

Ya me quedo más tranquilo, al ver que un representante de nuestro apreciado Gobierno español, asiste al salón para salir en la foto.
¿A quien quieren engañar?

#3 pers, tortosa, 11/03/2016 - 20:11

La pinza entre el PP - Independentistas,funciona con Ada Colau.Hay que ver lo borde que se han puesto,reclamando aquellos un Ejército para la Cataluña independiente y alabando las FFAA .Vivir para ver

#3.1 no entiendo, bcn, 11/03/2016 - 21:22

"pinza"

pero si la Colau es alcaldesa gracias a los votos de ERC

no entiendo tu comentario

#2 robertg, bcn, 11/03/2016 - 20:08

Ës que España huele a pedo, a culo y a mierda

#2.1 Bcn, Bcn, 11/03/2016 - 21:12

O sigui com tu, no?????

#2.2 lucio, Barcelona, 12/03/2016 - 05:12

Eso es lo que se tiró tu madre el día que te parió, un pedo.