Publicitat
Política · 6 d'Abril de 2018. 10:47h.

Albiol denuncia que Colomines va a Alemanya "en horari laboral"

"Per abraçar Puigdemont, seguir cobrant el seu sou i conspirar"

Albiol denuncia que Colomines va a Alemanya "en horari laboral"

El líder del PPC, Xavier García Albiol, a twitter, ha explicat que "m'acabo de trobar a l'aeroport -suposo destí Alemanya- @AgustiColomines, director de l'Escola Administració Pública de la Generalitat. Després critiquen el 155. Gràcies a ell pot viatjar en horari laboral per abraçar @KRLS, seguir cobrant el seu sou i conspirar".


Pel que fa a la posada en llibertat de Puigdemont, Albiol ha apuntat que "respectant les decisions de la justícia alemanya, només puc dir que cal viure aquí i especialment en municipis petits o intermedis per entendre el que de veritat està passant a Catalunya".

Publicitat
Publicitat

16 Comentaris

Publicitat
#12 Maarta, Badalona, 06/04/2018 - 15:20

Querido Pepe el español no existe es el castellano.????

#12.1 patumeiro, Sant Patumet, 07/04/2018 - 12:08

ah no existe?

#11 Veciana, Barcelona, 06/04/2018 - 14:47

Es como acusar a Al Capone de que pega los chicles bajo la mesa en el comedor de Alcatraz.

#9 jau, Mataró, 06/04/2018 - 12:57

Es precisament per culpa del 155 i l'autoritarisme del TC que el Sr. Colomines ha d'anar a visitar al President de la Generalitat a Alemanya. Potser que el PP, el TC i, sobretot, tots els espanyols, comencin a obrir els ulls. Prou repressió, presó, venjança i odi. Si a la política i al diàleg.

#8 Blake, Barcelona, 06/04/2018 - 12:21

Estamos tan curados de espanto que esto ya ni es noticia relevante, otra más en su continuo desafío al estado. El PP esta muerto con Rajao a la cabeza, el 0,155 no ha servido para nada seguimos abandonados ante los supremacístas.

#7 Rodejet, Barcelona, 06/04/2018 - 12:19

Em sembla perfecte que es despatxi en Colomines, un cafre, ara bé, el sr.Albiol continua cobrant com a regidor de Badalona ?.
Treballa les hores que ha de treballar com a regidor ?.
Continua sent senador també ?.
Algú m'ho pot corroborar ?.

#7.1 pepe, andorra, 06/04/2018 - 13:21

trabaja mas horas en el ayto. de Badalona q Rufian y Tarda en el parlamento de España, no es lo mismo faltar el respeto a los badalonautas q a todos los españoles,pero ya se sabe, separatistas, buenos, no separatistas, malos.....

#7.2 Rodejet, Barcelona, 06/04/2018 - 13:37

Com que la resposta és " y tú mas " m'ha quedat clar que a en Garcia-Albiol l'hi paguem un sou molt generós perquè enlloc de treballar insulti i digui ximpleries per twitter.
Gràcies, amic andorrà per deixar-m'ho claríssim.