Publicitat
Política · 29 de Juliol de 2014. 18:52h.

‘Amnèsia’ d’ERC amb el cas Ausàs

Amorós critica les “pràctiques corruptes” de Pujol però oblida l’exconseller

‘Amnèsia’ d’ERC amb el cas Ausàs

Ausàs, en una imatge d'arxiu

El diputat d’ERC, Oriol Amorós, ha recordat aquest dimarts que el que fou conseller amb el seu partit, Jordi Ausàs, va ser apartat de la formació “amb celeritat”, quan va ser imputat.

Amorós, que ha criticat el ‘cas Pujol’, ha assegurat a pregunta d’e-notícies que “qualsevol pràctica corrupta, l’hagi fet qui l’hagi fet, és inacceptable per a ERC. I em sembla que ERC en el cas del conseller Ausàs va actuar amb una celeritat mai vista en la política catalana”.

En aquest sentit, ha recordat que va anar ràpid “a l’hora d’apartar-lo del partit, no de cap càrrec de responsabilitat perquè no en tenia cap llavors”.

“Ja ens agradaria que sempre s’actués amb aquesta celeritat”, ha afegit el diputat, el qual també ha justificat que finalment la seva formació hagi demanat la compareixença de Jordi Pujol al Parlament.

Amorós, durant la roda de premsa

Publicitat
Publicitat

16 Comentaris

Publicitat
#13 Flint, Canet de Mar, 30/07/2014 - 13:42

Por eso cuando el señor Ausás estaba a la espera de juicio, le montaron algo llamado "Avancem cap a la sobirania", con una oficina en la sede de ERC en la calle Calabria, para apañarle el subsidio...

#12 pep milans, Vic, 30/07/2014 - 11:14

O d'on creieu que venen els 50.000 milions de forat negre que van deixar els d'ERC, ICV i PSC a les finances de la Generalitat? JO vaig viure els d'ERC a la Generalitat i puc afirmar que es van enriquir com mai, com a nous rics Però a Catalunya la fiscalia, sindicaturia, oficina antifrau no fan res

#12.1 Pere Pi, Caldes, 31/07/2014 - 16:16

Doncs si saps alguna cosa i no vas a fiscalía ets cómplice necessari per encobriment.
Part dels 50 mil milions que parles van anar al meu poble: 2 escoles i 1 institut que feia anys i panys que estaven en barracons. Apa, ja falta aclarir 5 o 6 milions menys dels 50.000.

#12.2 Pere Pi, Caldes, 31/07/2014 - 16:31

Ep, 734 milions del desdoblament de l'eix transversal i 300 milions del tunel de Bracons.

#11 pep milans, Vic, 30/07/2014 - 11:12

quin mentider és l'Amorós. sort que hi han hemeroteques.... L'Ausàs feia contraband fins i to quan era conseller....els d'ERC que no vagin de nets perquè van robar a dues mans amb el Tripartit... una altra cosa és que no els hagin enxampat...per ara. Tot arribarà! O penseu que els 50.000 milions de

#9 NO hay tanto pan para tanta butifarra, 3% pa arriba, 30/07/2014 - 02:42

Y. cierran quirofanos porque no dinero

#8 Jordi Romaguera, L´Hosdpitalet de Llobregat, 30/07/2014 - 00:42

Això ja ho sabem que a TOTS els partits hi ha hagut corrupció. No és nou. El problema és que encara hi ha ara, corrupció. No cal parlar només del passat. El present també existeix.