Publicitat

"Quan deien 'a por ellos', per qui ho deien? Jo sóc fill de murciana"

El president d'Òmnium Cultural, Jordi Cuixart, ha retret els crits d'"a por ellos" per acomiadar les forces de seguretat de l'Estat quan es dirigien a Catalunya des de diferents punts de l'Estat i ha recordat que ell és "mig espanyol".

Cuixart ha recordat els crits durant l'interrogatori de la fiscalia en el judici del procés al Tribunal Suprem i s'ha preguntat: "A per qui? A per ciutadans com nosaltres?". En aquest sentit, ha reivindicat que "jo sóc fill d'una murciana, sóc mig espanyol".

"A qui volien pegar aquesta gent? A gent que volia exercir els seus drets fonamentals? No pot ser! És un sense sentit!", ha lamentat el líder de l'entitat sobiranista.

Finalment, Jordi Cuixart ha denunciat que "ens volen enfrontar entre pobles d'Espanya quan a Catalunya tenim molt clar que no ens confrontaran amb els diferents pobles d'Espanya". "Som pobles germans", ha conclòs.

Publicitat
Publicitat

24 Comentaris

Publicitat
#27 Catañol, Girona, 27/02/2019 - 09:28

"¡ A por ellos !"...es tambien el grito silencioso de la ideologia separatista y minoritaria contra los que no somos de su parroquia. Y eso ya pasa hace años con la benevolencia y entusiasmo de personajes como este.

#26 Portus, Bcn, 26/02/2019 - 22:53

Será medio español o lo que sea, pero es una persona entera que irradia pacifismo, democracia y civilización.
Qué contraste con aquellos que se han inventado un perverso relato violento para meterlo en la cárcel....

#25 Neferu, Barcelona, 26/02/2019 - 20:30

Increíble. Son taimados; cómo le dan la vuelta a todo con el mayor descaro. Y eso de que eres medio español Jajajaja Pues, siento desilusionarte Cuixart, porque eres enteramente español o sea, por los cuatros costados, aunque no te guste.

#24 JC, Barcelona, 26/02/2019 - 19:56

Cuando limpian con legía el suelo donde han pisado los constitucionalistas al grito de "desinfectemos", ¿por qué lo hacen? Porque en número, eran poco más o menos el mismo que gritaron aquello del "a por ellos".

#23 Jezzabella, Terrassa, 26/02/2019 - 19:13

No discutiré sobre vecindad civil, que es la catalana (la suya y la mía). No debe discutir su nacionalidad, mal le pese (española). Y lo que es medio español, ¿Qué lado? ¿O qué mitad? Malo si es la mitad de arriba por la forma de pensar. Y mal la de abajo, ya que la *i**a española nunca mic***** sola. A cual mitad más española.