Publicitat
Política · 10 de Juliol de 2014. 08:44h.

Amor i cubates a la JNC

El joves de Convergència conviden a l'Escola d'Estiu

La Joventut Nacionalista de Catalunya celebra del 24 al 27 de Juliol al Castell de Fluvià (Sant Esteve de Palautordera, Vallès Oriental) la XXXII Escola d'Estiu. En aquest sentit, els joves de Convergència han realitzat un vídeo promocional per animar a la gent a "gaudir dels dies d'estiu i desconnectar de la rutina".

"Durant aquest quatre dies oblidem les nostres diferències i recordem les nostres semblances -som joves, nacionalistes i estimem Catalunya-". Igualment un noi celebra que "és l'únic lloc on pots bescanviar estels per cubates", mentre que dues noies mostren la seva il·lusió per "conèixer els socorristes de la casa de colònies". "Pots dormir en llocs on ningú no pot imaginar", diu una altre. "Pots trobar l'amor de la teva vida”, exclamen plegats.

Dues protagonistes del vídeo
Publicitat
Publicitat

38 Comentaris

Publicitat
#25 Fiestero, Barcelona, 13/07/2014 - 11:09

Chicas fáciles y cubatas gratis.... mmm, quizás me paso

#24 Quo vadis?, Bcn, 10/07/2014 - 23:22

Entenc que algú es pugui considerar un patriota a la seva manera, pero dir que estàs orgullós de ser nacionalista a mi em grinyola. Em grinyola cada cop més.

#24.1 pep, manresa, 13/07/2014 - 11:21

T'has mirat al mirall?
Tots ho som, si no fos així no existirien els mundials de futbol ni cap mena de seleccions "nacionals", ni aixecaríen cap bandera als JJOO, ni tocaríen cap himne "nacional" en les difefents competicions esportives.
En fi, val més reconèixer-ho que negar la evidència

#21 narcis, girona, 10/07/2014 - 14:11

Es tot plegat molt endogamic, no sigui cas barrejem sang de catalans de primera amb altres...., l amor de la teva vida...no sona a anys 30 ?

#20 Brètol, Barcelona, España, 10/07/2014 - 12:05

¡Dios! ¡Vaya trolles!

#20.1 Víctor, PPCC, 10/07/2014 - 14:03

Que dolenta és l'enveja i que infinita és la gana que passes.

#20.3 Paquirrin, AL-Andalus, 13/07/2014 - 11:17

No hay chica fea, sino copa de menos....

#20.4 Lechón, Santaco, 13/07/2014 - 11:21

Brètol tienes el listón demasiado alto.... Cierto es que las chicas del extra-radio suelen estar más buenas, pero reconoce que estas beatas catalapijas tb tienen su morbo....

#19 Marta, Bcn, 10/07/2014 - 12:00

Hay que ser friki para ser de una organización política juvenil, hay que ser friki para asistir a una escuela de verano y hay que ser friki para hacer un vídeo como este. La culpa, de los padres, por fanatizarlos desde pequeños.

#19.1 pep, manresa, 13/07/2014 - 11:29

És ben cert, la culpa és dels pares per parlar-los en català, per encomanals-hi amor per la seva terra i els seus conciutadans, per procurar que els seus fills seguissin tirant els país endavant quan ells faltin.
Seria molt millor que els acostuméssin a anar a la boxa, als toros o al Valle de los C