Publicitat
Política · 10 de Gener de 2013. 10:59h.

Anticorrupció apunta a Marta Ferrusola, segons El Mundo

"Els 400.000 euros ja estan on han d'estar"

Anticorrupció apunta a Marta Ferrusola, segons El Mundo

Notícia d'El Mundo

El diari El Mundo informa que la Fiscalia Anticorrupció va recórrer davant la Sala Penal de l'Audiència Nacional la negativa del jutge Pablo Ruz a obrir una investigació sobre les presumptes comptes a l'estranger de la família de l'expresident de la Generalitat Jordi Pujol sense haver sentit en declaració l'exnúvia del seu fill gran, Jordi Pujol Ferrusola.

Per a Anticorrupció, de la declaració prestada davant la Policia per V.A.M "es dedueix l'existència de dades o indicis que, de poder ser concretats o ampliats, permetrien una investigació penal per presumptes delictes de blanqueig de capitals i/o delictes contra la Hisenda".

V.A.M. va afirmar que, en una conversa telefònica entre Jordi Pujol Ferrusola i la seva mare, Marta Ferrusola, va sentir a aquesta dir que "els 400.000 euros ja estan on han d'estar".

"A la tornada d'un d'aquests viatges va poder veure una motxilla amb bitllets de 500 euros que corresponien a interessos dels diners que tenien a Andorra, segons va poder sentir la denunciant en una conversa [telefònica, mitjançant el sistema de mans lliures] que mantenia Jordi Pujol Ferrusola amb qui era el seu cònjuge", afegeix anticorrupció.

Publicitat
Publicitat

45 Comentaris

Publicitat
#16 spanish, Madrid, 10/01/2013 - 16:32

esto es peor que Sicilia no detienen a todos los delincuentes porque no hay cárcel suficientemente grande

#16.1 Moles, Les Ardenes, 11/01/2013 - 12:46

si escribes des de madrid, y dices esto es peor que Sicília, a que nos atenemos concretamente?
Si recordamos los tiempos de la "espe"comprando tránsfugas para soliviantar el circo madrleño , entre otros muchísimos casos de corrupción,verdad es que tengo que darte la razón.Más que Sicilia, Afganistán

#15 luis, barcelona, 10/01/2013 - 16:26

Leyendo los comentarios de los SUFRIDOS APOYADORES de esta pandilla., solo se puede llegar a una conclusion
AL CATALAN LE ENCANTA SUFRIR

No por nada, pero que en LA FIESTA NACIONAL, se celebre UNA DERROTA, tiene su logica

#15.1 JdB, La Selva.GI, 11/01/2013 - 12:23

Luisito, no es celebra cap derrota, es commemora una data histórica i nefasta per molts de nosaltres de Catalunya, s'entén això luisito

#14 Marcos Sanz, Las Rozas, 10/01/2013 - 14:52

Ni me creo al Pedrojota, ni a los Minipedrojotas que os apelotonais aqui abajo a imagen de vuestro despreciable modelo. Si acusàis a alguien de un delito, demostratlo, no os convirtais en viles y repugnantes serpientes, o peinat gatos, si es que no valeis nada. Que gente!, que pais!

#14.1 mireia, barcelona, 10/01/2013 - 15:37

tu, el de la tercera generació dels Pujol que escriviu en castellà -mal escrit- i des de Mèxic, las Rozas és un barri d'Acapulco?

#13 BEJOTA, BCN, 10/01/2013 - 14:42

FERRUSOLA, RAHOLA...EL CONFLICTA DE CATALUNYA ÉS DIU "MATRIARCAT" I NO PAS ESPANYA.

N.B.MATRIARCAT O SUMISSIÓ DEL HOME A LA DONA PORTA VIOLENCIA I ENFRONTAMENT .ELLES TRACTAN D'ALLUNYAR COMOPETIDOR PERÓ ,A QUIN PREU?(VEURE PAÏS BASC.)

#13.1 Psiquaitra/e, Sant Boi, 10/01/2013 - 17:59

Noi, aviat estaràs a l'alçada del nostre Copro!. Comença a pensar en pasar també per l'hospital!

#12 101 Airborne, Roses, 10/01/2013 - 14:19

Josep aquí el unico ganster eres tú,demuestramé con números los 22000millones,no de bocas! El cacao mental que tienes es monumental,ah y no presentes los números que presentó el Nobel de Colell, que fué el metodo de calculo que favorecia a cataluña listo!

#12.1 Gil i Poyes, Girona, 10/01/2013 - 17:51

La demostració és que Apanya no vol ni sentir a parlar de concert econòmic. I que el clan Pujol sigui corrupte, no singnifica que l'argument independentista de Catalunya perdi ni un gram del seu pes. Corruptes, ni ha a totes bandes a Apanya ( Catalunya inclosa, si )

#12.2 Moles, Les Ardenes, 10/01/2013 - 20:55

Demuestra tu que no es verdad, pájaro.
Mirate esto si tienes narices.
http://www.tv3.cat/videos/44 11291/Agusti-Bordas-Raons-per- a-lestat-propi

#12.3 101 Airborne, Roses, 10/01/2013 - 23:20

Moles,Agustí Bordas destila odio hacia España,se le vé en sus ojos,este tio y el chaquetas marti salas podrian irse bien lejos,es un sectario,se queja del ejercito Español y está en el programa de los F35,sorprende que ignore que el Quebec está empobrecida,porque la industria se fué por piernas!

#12.4 101 Airborne, Roses, 10/01/2013 - 23:25

Moles,a sido una entrevista masaje joder! no ha explicado nada de como resolverá: las pensiones,la huida de empresas,los residuos nucleares,el agua,la energia,la salida de la UE,los aranceles,la ruptura no amistosa con españa,el crecimiento del islamismo en cataluña,los 50000millones de deficit,etc.

#12.6 Moles, Les Ardenes, 11/01/2013 - 12:33

Airborne, de verdad te has mirado el vídeo?
La sensación que das es que no, pero una cosa es cierta no dice quien será el campeón de liga, algo muy importante para el futuro de todas las generaciones de este próximo estado europeo, que por si lo has seguido, tampoco es malo no ser miembro de UE.