Publicitat
Política · 6 de Gener de 2013. 10:45h.

'Apalabrados' abans del ple

Un regidor de CiU és 'enxampat' des de la tribuna de públic

'Apalabrados' abans del ple

Blasi, amb l'Apalabrados

El regidor de CiU Raimon Blasi va ser enxampat al darrer ple municipal de l'Ajuntament de Barcelona amb el joc 'Apalabrados' com mostra la foto feta des de la tribuna del públic. Fonts oficials del grup municipal de CiU han assegurat que la imatge "va ser fet abans abans que s'iniciés el ple". "No és que estigués jugant -han afegit-, sinó que quan el va engegar tenia aquesta web del dia anterior".

Dos diputats de l'Assemblea de Madrid van ser enxampats dies enrere mentre jugaven amb la mateixa aplicació, en plena votació. Els dos diputats del PP van haver de demanar disculpes a través de Twitter i van assegurar que no es repetiria.

D'altra banda, el Plenari del Consell Municipal ha aprovat diversos planejaments i tràmits urbanístics que suposen un impuls a la construcció de nous equipaments socials i noves escoles a diferents punts de la ciutat.

Publicitat
Publicitat

52 Comentaris

Publicitat
#26 blasidimisió, Sant Andreu, 07/01/2013 - 18:09

tengo la sensación de que Blasi está en el foro, es muy infantil, se pica con las críticas hasta extremos agresivos, y me consta que está molesto. Raimond, que tu estilo de redacción adolescente no se disimula, majete.
qué esto no es una misa con la que comulguemos todos y te conocemosen Sant Andreu

#25 una_verguenza_de_politico, Barcelona, 07/01/2013 - 18:06

De nuevo, Raimond Blasi i Navarro dando la nota . La primera noticia de este jovencito político es que venía de un cole del OPUS DEI y recuperaba fiestas religiosas. La segunda que dio el pregón de espaldas al pueblo en Sant Andreu entre chillidos con formas mussolinianas.Ahora juega a chorradas!!.

#24 Maria, Barcelona, 07/01/2013 - 17:58

Si en R. Blasi és un dels millors regidors... Déu meu... Qui serà el pitjor...?.
A més a més, cobren moltíssims diners per a fer el "PENQUES". No tenen ni VERGONYA, ni ÈTICA ni CONSCIÈNCIA!. Haurien d'anar tota aquests elements a l'ATUR.

#23 elquenohiha, vilassar, 07/01/2013 - 13:43

Rius, no tens res més a fer de debó?

#23.1 narcisa, barcelona, 07/01/2013 - 13:58

apaga l'i-Pad, Blasi, i treballa ni que sigui una mica, que per això et paguem.

#22 Armengol, Sabadell, 07/01/2013 - 09:27

En Raimond Blasi és un dels millors regidors que pot tenir Barcelona. No criminalitzeu a un polític per una tonteria com aquesta. De fet, en aquest diari només es poden trobar fotesses com aquesta. No és la primera vegada que aquest diari critica a aquest regidor. No serà que hi ha alguna cosa més?

#22.2 JJ, BCN, 07/01/2013 - 11:56

Be, en qualsevol empresa et poden dir que "demà no tornis" per tal com tu diu, una "tonteria com aquesta".

#22.3 mireia, barcelona, 07/01/2013 - 13:30

vols dir que ara també els donareu subvenCIUns des de l'ajuntament?... amb els nostres calés o amb els teus, "Armengol"?.

#22.4 spanish, Madrid, 07/01/2013 - 16:47

bo ? colocar a un ex PXC de gerent d´educació ? és bo ? carai....