Política · 12 de Novembre de 2015. 16:29h.

“Aquests són els demòcrates”

Millo respon a crits de “CNI, CNI” d’independentistes

“Aquests són els demòcrates”

Manifestants al Parlament

Els diputats del PP Català, Enric Millo i Santi Rodríguez, han estat escridassats per un grup de quatre manifestants independentistes al sortir del Parlament. Els concentrats cridaven “el CNI , el CNI està al darrera”. Millo al veure que e-noticies estava gravant l’escena, s’ha girat a la càmera i ha dit: “aquests són els demòcrates, aquests son els demòcrates catalans”.

Al allunyar-se els dos dirigents populars, el grup de quatre manifestants ha continuat fent proclames. “Ja en parlarem, ja en parlarem”, deien. Els manifestants han afirmat que “ja parlarem de la premsa internacional. El CNI, eh?”.

Publicitat
Publicitat

23 Comentaris

Publicitat
#20 Pope, BCN, 13/11/2015 - 18:55

Causes del independentisme:
1.- Atac del PP a l?Estatut amb aprovat per el Parlament de Catalunya i les Corts amb la connivència del TC.
2.- Atac del PP a la normalització lingüística que salvaguarda la supervivència de la llengua catalana.
3.- Greuja comparatiu fiscal respecte al País Basc.

#19 spanish, Madrid, 13/11/2015 - 12:13

catetismo subvencionado

#16 Pluja, BCN, 12/11/2015 - 21:58

Vaya panda de ESPERPENTOS.
¿Fracturar la sociedad?? ¿¿Eso es lo que buscaban estos politicucho de poca monda y mucha maldad??; pues ya la tienen. Esperemos que sólo sea eso, porque los fanáticos, son capaces de cometer cualquier barbaridad por falsas y miticas ideas. Sólo falta repasar la historia.

#16.1 Pope, BCN, 13/11/2015 - 13:17

¿A qué historia se refiere? ¿A la suspensión de los derechos y libertades en Cataluña? ¿A la ocupación por la fuerza militar?Hasta ahora el "fanatismo" no ha provocado ni un solo problema de orden público. Todos sabemos que el PP es el inicio de todos los males, empezando con l'Estatut. Adiós PP.

#15 sr Pepito, Lérida, 12/11/2015 - 21:40

Para los estelados la democracia sólo es un instrumento para poder alcanzar su objetivo último:la limpieza étnica en Cataluña.

#15.2 Pope, BCN, 13/11/2015 - 13:26

#15

¿Qué te han hecho los "estelados"? Parece que vives en Lérida. ¿Has tenido algún problema?¿Te han aplicado la limpieza étnica? La hipocresía y la demagogia solo evidencian un alma sucia, casi podrida. Sólo queremos que nos dejen vivir con nuestra lengua, nuestra cultura y nuestras aspiraciones.

#14 Quintero, Tarragona, 12/11/2015 - 21:22

Aquests quatre ninis son MOLT representatius del indepe de manual..I a més s'equivoqueb, no és el CNI, és la CIA indepes !!! jajaja