El president de la Generalitat, Pere Aragonès, encapçalarà aquest dijous, 14 d’abril, a les 12:00 hores, l’acte de commemoració del dia de la República.
L’acompanyaran la consellera de la Presidència, Laura Vilagrà; el conseller de Salut, Josep Maria Argimon; la consellera de Cultura, Natàlia Garriga, i la consellera de Justícia, Lourdes Ciuró.
L’acte començarà amb la intervenció de la consellera de Justícia i seguidament es reproduirà un fragment del discurs de Francesc Macià. A continuació intervindran el director del Memorial Democràtic, Vicenç Villatoro, i la historiadora Mercè Morales. Finalment, el cap de l’Executiu clourà la commemoració amb un parlament.
El Govern commemorarà cada 14 d'abril la proclamació de la República protagonitzada per Francesc Macià l'any 1931 des del balcó de la Plaça Sant Jaume. Així ho va anunciar la portaveu del Govern, Patrícia Plaja, en la roda de premsa posterior al Consell Executiu del passat dimarts.
Ara celebren la República espanyola
Aragonès commemorarà aquest dijous el 14 d'abril

¡A por ellos!
11 Comentaris
A mi como si cantara los números del Sorteo del Niño desde el balcón con un sonajero en la mano. Acabará avinagrando a todos sus acólitos con esas bobadas ¿Pero cómo no van a estar tristes?
A quin lloc altre lloc del mon cel.lebren els cops d´estat contra la democracia i a mes a mes fallits ?
I ja son dos i mig els que adornen el seu insolit curriculum . Es que ni com colpistes serveixen. Els seus avis els haguesin fet afussellar per sapastres.
A quin altre llod del mon cel.lebren els cops d´estat contra la democracia i a mes a mes fallits ?
I ja son dos i mig els que adornen el seu insolit curriculum . Es que ni com colpistes serveixen. Els seus avis els haguesin fet afussellar per sapastres.
"Quan el pare no té pa, la canalla fa ballar". Alguna cosa han de fer per anar distraient el personal.
Cómo se calienta el ambiente con esta gente celebrando políticamente cosas de los años 30 del siglo pasado.
¡No me extrañaría que la extrema derecha se ponga a celebrar políticamente el 18 de julio!
¡Pum! ¡Pum! ¡Buuuuuuuuum!