Publicitat

Tibantor entre el portaveu del Govern i un periodista

Francesc Homs
Publicitat
Publicitat

12 Comentaris

Publicitat
#7 max, tarraco, 13/04/2011 - 10:23

Doncs, tractant-se d´una mort, veig del tot encertada la pregunta, el estil convergent ja el coneixem tots.
Ara no toca, ara parlo jo, etc...
Tenim els polítics què ens mereixem.

#6 anastassia, bcn, 13/04/2011 - 09:45

Espero q aviat comenceu a menjar-vos aquesta prepotència, q això s'acabi amb algun escàndol. AL pas que aneu, aviat, molt aviat, abans dels 200...

#5 ramon, barcelona-c, 13/04/2011 - 00:57

Aquestpaís ple d'infortunis te ,una oposició,cada part per raons diferents,disposades al acoso i derribo durant quatre anys .Els periodistes amb tota les excepcions ,son,com el psc un càncer per CAT.Un jove excelent director d'un programa de ràdio no pot disimular el desgrat que li provoca CiU.

#3 Ramon, Barcelona, 12/04/2011 - 18:44

El periodista marca el to de duresa amb aquella fermesa que tenen els nostres periodistes amb els polítics no sociates i després pretén interrompre. A Polònia ja hi ha reunió per decidir si la resposta de Francesc Oms dóna per fer-la prou desagradable com per incorporar-la a la paròdia.

#2 sulfuro sulfuro, Barcelona, 12/04/2011 - 16:59

Tras las huellas del viejo gurú en vez de decir que ahora no toca, el portavoz dice, aún más rígido, que ahora hablo yo.

#2.1 Ramon, Barcelona, 12/04/2011 - 18:47

Entenc que per "viejo gurú", àcid sulhídric, et refereixes a un octogenari que encara rebregaria els sociates com quan en tenia cinquanta. Però aquell patriota mai no va dir "ara no toca". Jo no li he sentit dir mai "ara no toca". Mira que li he sentit dir coses. Però, aquesta, mai.

#2.2 Danae, Barcelona, 12/04/2011 - 19:30

I tant que deia "avui no toca"! I molt sovint! Jo sí que li vaig sentir dir un munt de vegades.

#2.3 maloncao, Olivenza, Portugal., 12/04/2011 - 19:33

Eh paio, parla en català!

#2.4 sulfuro sulfuro, Barcelona, 12/04/2011 - 19:51

Ramon (Barcelona) Como de costumbre se equivoca de ácido y encima lo escribe mal.
En cuanto a los de no haber oido al Muy Exhonorable lo de //ahora no toca//, lo comprendo:
No se puede estar en todo.
Le recomiendo el uso de la hemerotecas. No hacen daño

#2.5 sulfuro sulfuro, Barcelona, 12/04/2011 - 19:58

Maloncao (Olivenza) Sería más adecuado que pusiera //escribe en català// en vez de //parla catalâ//
Si no me tuteara y me lo pidiera por favor a lo mejor
hasta empezaba a pensármelo.
Me da la impresión de que no sabe lo que significa payo.
Payo o gitano, español y catalán me da lo mismo.

#2.6 Grimm, Barcelona, 12/04/2011 - 20:26

Pujol feia el "ara no toca" que acompanyava amb un gest molt característic de la mà. Ara bé, els periodistes a banda de no fer la seva feina es pensen que són intocables. I el video s'hauria de titular "em permet que acabi?" i "ara parlo jo" perquè tots dos han usat el mateix to.

#2.7 Ramon, Barcelona, 12/04/2011 - 20:39

T'han ben enredat amb la propaganda del Tripartit, Danae. Segons aquella propaganda, Pujol deia "avui no toca". I, a més, el que no tocava figura que era la independència. Fals. Tot fals. Sembla mentida que la sucursal del PSOE aconseguís enverinar ERC amb fal·làcies com aquesta.