Publicitat
Política · 13 de Setembre de 2022. 19:08h.

Aragonès rebutja fer efectiva la independència

Vilagrà qualifica d'"improvisada" la proposta de l'ANC per fer-ho el segon semestre del 2023

Aragonès rebutja fer efectiva la independència

El president de la Generalitat, Pere Aragonès, ha rebutjat la proposta de l'ANC de "fer efectiva" la DUI el segon semestre del 2023. "És evident que avui no es donen les condicions per tirar endavant una proposta com la de l'ANC. Això ho sap tothom", ha dit en roda de premsa la consellera de Presidència, Laura Vilagrà.

Vilagrà ha qualificat la proposta de l’ANC d'"improvisada" i "feta a correcuita". EN aquest sentit, ha afegit que "l’objectiu ha de ser guanyar la independència, no pas tornar-ho a provar i perdre. No volem desitjos, volem guanyar".

Després que Aragonès es reunís amb els líders d'Òmnium Cultural, Assemblea Nacional Catalana i Associació de Municipis per la Independència (AMI) per "escoltar les propostes" d'aquestes entitats independentistes després de la Diada, Laura Vilagrà també ha manifestat que la legislatura només fa un any i mig que ha començat i que en cap cas no preveuen eleccions a curt termini.

Finalment, Laura Vilagrà ha explicat que el president de la Generalitat ha traslladat a les entitats que l'única proposta estratègica sobre la taula és la que defensen ell i ERC, que aposta pel diàleg amb el Govern espanyol, i ha defensat la necessitat de "construir confiança" amb els actors del moviment independentista per superar la divisió actual.

Publicitat
Publicitat

31 Comentaris

Publicitat
#25 Maria, Reus, 14/09/2022 - 18:15

A ver quien es el valiente que se juega el sueldo de 150.000 euros...vamos, ni loco.

#24 Neferu, Barcelona, 14/09/2022 - 13:14

Eehh, tranquilos, no lancemos las campanas al vuelo, que éste mañana dice todo lo contrario.

#23 pepe, Andorra, 14/09/2022 - 10:52

forma parte del acuerdo secreto q han hecho con los amigos de roures, psc y comunistas ricos.

#22 Conxita de Riudecols, Riudecols, 14/09/2022 - 09:26

El xarop de trena ha demostrat que no només és eficaç, tb és un bon preventiu.

#21 Martín, Villadecaballos, 14/09/2022 - 08:25

Qué Alguien denuncie por favor Aragonés: la Ley de símbolos dice claramente que en todos los actos institucionales deben ondear la bandera Nacional junto con la europea y la regional. Ya bastade que nos tomen el pelo.

#21.1 Facholin, Barcelona, 14/09/2022 - 08:43

¿Denunciar? No sirve de nada, la justicia por desgracia es pedro sanchez. Hay que esperar a pp y vox y que les caiga un buen 155 perpetuo que saque a toda esta panda de repugnantes lazis de la generalitat.

#21.2 pepe, Andorra, 14/09/2022 - 10:50

el PP es lo mismo q el PSOE, mira en Galicia. Confiar en q este regimen solucione algo, es ser muy ingenuo, los partidos no van ha hacer nada por ti, solo nosotros podemos hacerlo. El problema es q sois muy cobardes. _Hay q esperar dice......Llevo decadas esperando, cuidado burocratas del gobierno, nuestras almas, estan ardiendo....

#21.3 El morochino multicultural, Tombuctu, 14/09/2022 - 11:14

#21.1



El PP ??? Feijóo??? jajajajajajajajaja
jajajajajajajajajajajajajaja jajajajajajjajajajajajajaja
jajajajajajajajajajajajajaja jajajajajajajajajajajajajaj

me meo....que me meoooo !!!!