Publicitat
Política · 10 de Març de 2018. 18:43h.

Arcadi Espada destaca "el caràcter pedagògic de la presó"

"No trobarem nous independentistes que facin passes per ser empresonats"

Arcadi Espada destaca "el caràcter pedagògic de la presó"

El periodista i escriptor Arcadi Espada

El periodista i escriptor Arcadi Espada ha afirmat que "el caràcter pedagògic de la presó ha estat completament extraordinari" en declaracions al programa Converses de la cadena COPE.

Arcadi Espada ha pronosticat que "els independentistes de la nova lleva com Roger Torrent o Elsa Artadi, no donaran cap pas per anar a la presó", i evitaran així el camí de l'exvicepresident, Oriol Junqueras, Joaquim Forn, o els exdirigents de l'Assemblea Nacional Catalana i Òmnium Cultural, Jordi Sánchez i Jordi Cuixart. En aquest sentit, Espada considera que "el paper pedagògic de la presó ha estat completament extraordinari".

Espada ha titllat de "falla crítica de la justícia espanyola i europea" el fet que es permeti que el "fugit" Carles Puigdemont "es dediqui de forma sistemàtica al boicot, la denigració i la difamació de la democràcia" des de Brussel·les. "Les piruetes a les quals es veu obligat el jutge Llarena respecte a la situació penal del senyor Puigdemont són una humiliació per a la democràcia d'Espanya", ha afegit l'escriptor.

Publicitat

32 Comentaris

Publicitat
#26 pepe, andorra, 12/03/2018 - 20:57

si, igual es q se documentó de primera mano para hacer el libro aquel tan famoso sobre la pederastia.

#26.1 pepe.----, andorra, 13/03/2018 - 15:05

o igual no, q nunca se sabe pepetroll....¿Cual es ese libro tan famoso sobre la pederastia? las memorias de purriano-pepetroll?

#26.2 pepe.----, andorra, 13/03/2018 - 16:32

leches, acabo de descubrir q el pepetroll tiene razón, glups....
163.chmfineart.com/raval-del -amor-a-los-arcadi-espada-id96 6.pdf

#23 antitrolls, Barcelona, 11/03/2018 - 13:01

Ya está por aquí ..intoxicando el trollet Rodejet. Por un pedazo de mortadela que le pagan... quina feinada nen! juas juas juas

#23.1 Rodejet, Barcelona, 11/03/2018 - 14:02

És dificil intoxicar a qui viu instal.lat en la toxicitat intel.lectual i moral, encara que fos el meu propòsit em trobaria amb la feina feta.
Bon profit Nan Tòxic.

#23.2 antitrolls, Barcelona, 11/03/2018 - 18:18

El troll supremacista Rodejet..va donant carnets de superioritat moral / intelectual. Apaaa..t'han donat una mortadela caducada i et fa mal al cervell juas juas juas

#23.3 flipandoconindepes, Barcelona, 11/03/2018 - 20:24

Llaman troll a Rodejet..y se da por aludido! jajajajajjajajajajja inocenteee!! jajajajajajaj

#22 Alien, Pluton, 11/03/2018 - 11:57

El que vulguis. Però ha estat molt desagradable haver de donar suport a gent com tu per tal d'acabar amb el procés. Podríes fer un millor ús de la teva intel.ligència però t'acomplexen les dones i això no té arreglo. Disfrutes sent desagradable i creus que fas mal però en realitat fa molta llàstima.

#21 doncs sí, bcn, 11/03/2018 - 11:46

Arcadi, què dur que deu ser viure tants anys arrossegant sempre les mateixes obsessions.

#19 doncs sí, bcn, 11/03/2018 - 11:43

Tota aquesta colla, l'Arcadi de la Bonanova, el Boadella, el Pericay, etc etc ¿us heu fixat amb la cara d'amargats que fan tots?

#19.1 Kropotkin, Vich con hache, como siempre fue en latín, juas, juas, juas, 11/03/2018 - 16:45

sí, amargados de armario, juas, juas, juas!

#19.2 somiatruites, Barcelona, 11/03/2018 - 18:21

doncs sí, bcn,...fantásticos "argumentos" tus insultos. Seguid así con la revolució del somriures:juas juas juas