Publicitat
Política · 8 de Febrer de 2018. 19:50h.

Arran reivindica l'atac a la comissaria de la Policia a Terrassa

Sis encaputxats van llençar globus amb pintura

Arran ha reivindicat aquest dijous l'autoria de l'atac a una comissaria de la Policia Nacional de Terrassa durant la matinada de dimecres a través d'un vídeo al seu compte de twitter que recull l'acció que van dur a terme. L'acte vandàlic s'emmarca en la campanya "il·luminem la foscor, ofeguem el feixisme!" que pretén mostrar el rebuig de l'organització juvenil a l'aplicació de l'article 155. Arran ha acompanyat el vídeo amb la frase: "les joves continuem alçades contra el 155! Fem fora les forces d'ocupació dels Països Catalans!".

L'acció va consistir en el llançament de globus amb pintura vermella, groga i lila a la comissaria de la Policia Nacional de Terrassa per part de sis individus que anaven encaputxats.

El portaveu de la Policia Nacional Antonio Navarro, va manifestar a e-notícies que "les persones que han fet l'acció han marxat corrents, tot i que un agent ha sortit però no els ha vist. Hem posat els fets en coneixement dels Mossos d'Esquadra i a la policia municipal, per si els veien pels voltants".

Captura del vídeo de l'acte vandàlic
Publicitat
Publicitat

18 Comentaris

Publicitat
#12 jfuertesf, Barcelona, 09/02/2018 - 19:23

No soc jurista i no hi entenc. Ho reconec. Se m'acut, però, que potser es podria fer una denùncia global contra l'organització Arran, pel fet de que aquests atacs consten al seu compte de twitter, que suposo que és oficial. Ja m'imagino que alguna mena de xivarri hi hauria.

#11 Espluguenç, Esplugues del Llobregat, 09/02/2018 - 16:19

S'estàn envalentonant. L'autobús de turistes, el diari lliure de subvencions Crónica Global, una comissaria...
Que serà el proper? L'Hipercor de la Meridiana?
Aquests atemptats feixistes van pujant de gravetat.

#10 Carlí, Tabàrnia exterior, 09/02/2018 - 13:05

Primer els dels llacets pards de l'ANC i el Mòmium, i ara els tom-tom macoutes de (M)Arran(S) i els CDR. Aquí ja no hi cap un demócrata més!

#9 Rodejet, Barcelona, 09/02/2018 - 11:19

Suposo que e-notícies comentarà l'atac amb escopeta de balins el balcó d'un pis d' una regidora de la CUP a Sta.Perpètua de Mogoda ?. O l'atac rebut també amb escopeta de balins d'una persona que té una estelada al seu balcó a La Verneda, oi que ho comentarà ?.

#9.1 Espluguenç, Esplugues del Llobregat, 09/02/2018 - 16:17

Tot s'ha de comentar i tot s'ha de condemnar. T'adones, però, que els incidents que comentes son fets per individus anònims mentre que els atemptats d'Arràn estàn comesos per un grup violent finançat per la generalitat, que els reivindica i els signa amb el seu nom?

#9.2 Rodejet, Barcelona, 09/02/2018 - 21:25

I tu com saps que són fets d'un individu ?, ho saps ?.
Les agressions al Zuric eren grupals . Les agressions a la Plaça Artós eren grupals, i a l'empara de SCC, perquè eren en manifestacions convocades per SCC i saps qui finança SCC ?....Vols que t'ho digui ?.

#8 lepero, Barcelona/Tabarnia, 09/02/2018 - 10:41

Estos tienen carta blanca,