La cap de l'oposició i líder de Ciutadans, Inés Arrimadas, ha retret al president del Parlament, Roger Torrent, que no tracti igual als diputats de la cambra i li ha recordat que "fa unes sessions de control vostè em va treure la paraula, em va treure temps d'intervenció quan jo li vaig dir als diputats que no es posessin nerviosos".
"Ara mateix el senyor Gómez del Moral acaba de fer en la seva intervenció la mateixa exacta frase que jo vaig fer, però vostè, no sé si estava distret o que quan fa la mateixa afirmació un company de files, no fa el mateix", ha denunciat Arrimadas.
"Li vull preguntar quin és el seu criteri perquè a mi em tragués més de vint segons d'intervenció i al senyor Gómez del Moral no li hagi fet absolutament res en la seva intervenció. Ho pot explicar a tota la Cambra?", li ha reclamat.
Torrent li ha contestat que "em correspon a mi gestionar el Ple i això és el que faig a cada Ple". "En algunes ocasions li agradarà més, en algunes li agradarà menys, però em correspon a mi gestionar el Ple", ha afegit.
La líder de la formació taronja ha tornat a demanar la paraula, però Torrent ha evitat entrar en una discussió: "continuem, la següent pregunta... No, no, senyora Arrimadas, continuem. La següent... No, no entrarem en un debat, senyora Arrimadas. La següent pregunta la formula...".
Finalment, Torrent li ha donat la paraula i Arrimadas li ha insistit que "li acabo de demanar explicacions de quin és el criteri que vostè ha seguit...". "Senyora Arrimadas, no entrarem en un debat ni m'ha de demanar explicacions", li ha contestat Torrent.
