Publicitat
Política · 11 d'Abril de 2019. 14:31h.

Arrimadas fa mèrits

"Aquest són alguns dels llaços que he tret"

La cap de l'oposició i presidenta de Ciutadans al Parlament, Inés Arrimadas, ha exhibit llaços grocs que ha retirat i ha reptat el director de l'Oficina de Drets Civils i Polítics, Adam Majó, a apuntar-la a la "llista negra".

Arrimadas s'ha dirigit a Majó per dir-li que "com que vostè fa llistes negres de catalans que treuen llaços, apunti'm a mi en aquesta llista" i ha tret un grapat de llaços grocs de la seva carpeta per mostrar-lo al ple.

La líder de C's, amb els llaços a la mà, ha afirmat que "aquests són alguns dels llaços que he tret, amb els meus companys; als carrers, als parcs i als espais públics de Catalunya". "Apunti'm a mi i a tots els meus companys. Fins després!", ha sentenciat.

La cap de l'oposició ha advertit els independentistes que "resin perquè Pedro Sánchez segueixi al Govern perquè quan governem nosaltres se'ls hi acabarà la ganga". "El seu 'xiringuito' i d'altres es tancaran a pany i forrellat perquè no es continuïn malgastant els diners dels catalans", ha conclòs.

Publicitat
Publicitat

16 Comentaris

Publicitat
#15 Ángel, Cerdanyola del Vallés, 12/04/2019 - 20:20

Yo también tengo ganas de ver las ciudades limpias, sin lazos ni nada parecido

#14 Guifrè, Bcn, 11/04/2019 - 23:07

Aquesta xicota és una maleducada.

#13 Carles Fortuny, Palau de la Degeneralitat, 11/04/2019 - 22:38

Es altamente sospechoso el silencio que mantiene las asociaciones ecologistas en el tema de los lazos amarillos. Parece que si el plástico es separatista no contamina. Muy, pero que muy sospechoso.me recuerda lo del racismo del racistorra, que SOS Racisme salió a defenderlo. Luego te enteras que cobran un pastizal de la Degene y lo entiendes todo.

#10 Jordi BR, L'H, 11/04/2019 - 17:49

Quin nivell més lamentable tant d'ella com de Carrizosa. LA veritat és que sense coincidir amb ell, De Páramo em sembla mil vegades més polític que els altres dos junts.
Inés em sembla una versió jove de Celia Villalobos

#10.1 Ojotuerto, Calafell (Tabarnia), 11/04/2019 - 19:34

Este tono supremacista. Habalndo de nivel. Por su televisiòn los conoverèis. Los tonis. Los jordis, el abogado de Junqueras. Entre el sueño.de la superior ilusiòn y la realidad de su propio nivel, perdidos entre mamelles grossas, el candidato homòfobo, Autores de libros con el nombre del.autor màs grande que el tìtulo. Porme tres raholas al pe

#10.2 Para Jordi BR, Barcelona , 11/04/2019 - 21:13

Tu le tienes manía. Gracias a cs se ha visto la cara oscura del independentismo. Dan donde más os duele. Vuestro supremacismo enfermizo

#10.3 Jordi BR, L'H, 12/04/2019 - 11:15

Qué piel más fina!!!! Es decir si alguien opina algo contrario a vuestra ideología le llamáis automáticamente supremacista? De verdad que este es el nivel del votante de C's? Supongo que las encuestas, aunque solo sean encuestas , ponen nerviosos a más de uno.

#8 joan, manresa, 11/04/2019 - 17:01

El Casal obrint la seva tertúlia des de Moro-L'andina..-- Quin nivell polític...!!!!Guanyadors d'unas eleccions catalans ,(per cert ,encares tenim las galtes vermelles de vergonya)convertits en "netejas" de llocs i vias publicas ..,Sra.Arrimades.,o no..,axis no solucionem el problema catalá. Clar qué..,potser es millor,no solucionar-ho,Oi..?