Publicitat
Política · 28 de Juny de 2014. 12:52h.

Avancem vol mantenir l'escó d'Elena

L'encara diputat replica Iceta: "El primer diputat a qui li ha de demanar l'acta és a mi?"

Avancem vol mantenir l'escó d'Elena

Joan Ignasi Elena, en una foto d'arxiu

Avancem ha demanat al diputat Joan Ignasi Elena, que fa tot just deu dies va anunciar que deixava el PSC, que no deixi l'escó i es mantingui com a no adscrit al Parlament.

Elena ha replicat les paraules de l'aspirant a liderar el PSC Miquel Iceta: "El primer diputat a qui li ha de demanar l'acta és a mi? Que pari cinc minuts a pensar".

L’encara diputat del grup parlamentari ha reconegut que venia amb intenció deixar escó però després de la petició ara s'ho ha de rumiar i ha dit que pendrà una decisió en "els propers dies".

Finalment, Joan Ignasi Elena ha defensat que "Avancem és un subjecte polític per a evitar la diàspora i construir una majoria d'esquerres per a governar Catalunya”.

Durant l'assemblea també s'ha confirmat que les tres cares més conegudes del moviment, Jordi del Río, Fabián Mohedano i Joan Ignasi Elena, deixaran el PSC.

Publicitat
Publicitat

21 Comentaris

Publicitat
#15 perico palotes, barcelona, 29/06/2014 - 15:35

Primero apuesta a perdedor, luego se hace el victima e intenta forzar todo, sin pensar en la militancia, y vuelve a perder, ahora se da cuenta que tiene 3 hijos que mantener y sus trabajos fuera de la politica son cero, nada mas le queda buscar un realojo en erc, porque ciu es apuesta perdedora,

#14 spanish, Madrid, 29/06/2014 - 13:29

molt etic tot jajajaajjajaaaa

#13 Ernesto, Vilassar, 29/06/2014 - 13:15

Transfuguismo a la catalana, con mensaje y fondo...

#12 LLUC, 9N2014, 29/06/2014 - 11:33

No hauríen de deixar l´escó tot el PSC del Parlament (menys 3) per votar contra el programa electoral amb el que han sigut votats ? Total, aquests 3 només han votat diferent el PSC en aquest tema, tanmateix sempre han seguit les consignes.

#12.1 bea, Barcelona, 29/06/2014 - 12:21

Escolta, suposo que tu no es has votat per como són totes les teves intervencions a aquest forum. El programa d'aquest partit té molt altres punts més important, com donar de menjar a la gent( molt nens catalans que no podemn menjar), abans que pagar els mikimotos i tonis soler pels fastos de 2014.

#12.2 spanish, Madrid, 29/06/2014 - 13:28

no saps llegir o que consulta legal i acordada tanta normalitzacio depsres passa el que passa

#12.3 LLUC, 9N2014, 29/06/2014 - 14:08

Exacte, Spanish ... tanta normalització i després la gent escriu el català com tu. Mai més ben dit. Veus com la immersió està justificada ?

#12.4 LLUC, 9N2014, 29/06/2014 - 14:12

Bea, m´estàs donant la raó i no et dones compte. Com tu dius "el programa d´aquest partit té molts altres punts importants ... " Per tant, aquests 3 només han votat diferent referent a la Consulta perquè estava al programa. Pels demés temes han votat igual. Està justificat que retornin l´escó ?

#11 Jaircinho Dominges, bcn, 28/06/2014 - 23:48

¡Vaya excusas mas tontas para no dejar el encaño!
Me lo tengo que pensar..... bueno ...os lo diré cuando termine la legislatura.
Iceta ¿porque yo el prime? antes le toca a...

Bueno en Avancem hemos ejercido el derecho a decidir y decidimos drasticamente que Elena siga cobrando del Parlament.