Publicitat
Política · 9 de Març de 2016. 08:57h.

Ballesta dimiteix pel sou

L'exalcalde plega dotze dies després que li rebaixessin a 28.000 euros

Ballesta dimiteix pel sou

Albert Ballesta

Albert Ballesta va dimitir ahir com a alcalde de Girona dotze dies després que el ple de l’Ajuntament del passat 25 de febrer no li aprovés el sou de 73.000 euros, que era l’acord al qual havia arribat amb Ciutadans, però la formació es va fer enrere.

L’alcalde de Girona actualment no té retribució perquè l'exalcalde i ara president de la Generalitat, Carles Puigdemont, cobrava com a diputat al Parlament. Només cobra, doncs, per assistència a plens i a reunions. Una quantitat que és d'uns 28.000 euros anuals.

Ballesta va recordar ahir que “el que cobrava abans superava clarament el que cobro ara” i va denunciar una “campanya d’erosió descarnada de la meva persona que ha fregat aspectes personals”. “Se m'ha dispensat un tracte innoble i deshonest i he vist com se'n ressentia el bon nom de Girona”, va sentenciar.

Publicitat
Publicitat

12 Comentaris

Publicitat
#8 Carlos Gomez, Bcn, 09/03/2016 - 15:54

Els seus fills ja han vist aquesta foto del seu pare ?
Pobres criatures, aixo ho arrossegaran tota la vida.

#7 Josep-Maria, Barcelona, 09/03/2016 - 13:51

Aquest assumpte és estrany.
Em sembla legítim que un vulgui saber quant cobrarà a fi de mes per la seva feina.
I entenc molt bé que si li diuen que cobrarà menys del que cobrava en la feina anterior i no aconsegueix un augment, torni -si pot- a aquesta feina anterior. Sobretot si manté una família.

#7.1 Terraxa, Terrassa, 09/03/2016 - 15:52

És veritat el que dius.
Però també és veritat que el tema salarial s'hauria de saber ABANS, i així ens estalviaríem aquest xou.
O bé hauria hagut d'anar per endavant, i dir als electors el que demanava cobrar.
Ara bé, es té el que es paga (i sovint menys).
Almenys ho ha dit clarament.

#7.2 Josep-Maria, Barcelona, 09/03/2016 - 16:47

@Terraxa:
Sí; però s'ha dit que pel fet que els anteriors alcaldes de Girona (de la reinstaurac. de la democr. ençà) eren diput. i cobraven només el sou de diput., no s'havia fixat sou per a l'alcalde.
Suposo que Ballesta va pensar -jo ho hauria pensat- que això es resoldria de pressa.

#7.3 Jordi B., L'H, 09/03/2016 - 17:31

Tenia pactada una reducció de sou de 75.000 a 68.000 i una reducció de 8 a 6 càrrecs de confiança; però no era prou va trencar amb ERC i va anar a buscar qui fós; i en no trovar-los es va quedar en les dietes de Puigdemont de 28.000.Creus que 68.000 eres insuficients per alcalde de Girona, Josep Mª?

#7.4 Josep-Maria, Barcelona, 10/03/2016 - 00:53

@Jordi B.:

No, no ho crec.
No coneixia els detalls que dones.

#6 nedland, Roses, 09/03/2016 - 10:37

Clar es el que té viure oprimit que si no et pots pujar el sou quasi el doble no pots tirar endavant

#5 Carlos Gomez, Bcn, 09/03/2016 - 10:32


Que el posin a construir estructures d´ estat que hi ha molta feina a fer i molt descregut per convertir.
Un talent com el d´aquest home no es pot desperdiciar i mes sent cosi de la senyora Rahola.
Amb gens aixi no he de temer res de ningu.
La foto es per afagirla al Museu d´Histeria de Catalunya

#4 gironí, GIRONA, 09/03/2016 - 10:12

Bon vent i barca nova