Política · 28 de Maig de 2015. 16:19h.

Barcelona en Comú acceptaria la independència

Jaume Asens diu que si el 27-S hi ha un resultat nítid obeiran "el mandat ciutadà"

Barcelona en Comú acceptaria la independència

Una imatge de Jaume Asens durant l'entrevista (Foto: Catalunya Ràdio)

El número 4 de la llista de Barcelona en Comú, Jaume Asens, ha afirmat que “si el 27-S hi ha unes eleccions amb un resultat nítidament independentista i comença un full de ruta en aquesta direcció, nosaltres obeirem el mandat ciutadà”.

Asens ho ha dit en una entrevista a Catalunya Ràdio, afegint que "vam néixer per posar l’Ajuntament al servei de la seva gent, no serem un obstacle en el procés sobiranista, sobretot si segueix com fins ara, liderat per la ciutadania”.

D’altra banda, el membre del Consell Ciutadà de l'Estat de Podem també ha parlat sobre la reclamació que ha fet la probable futura alcaldessa, Ada Colau, perquè la Generalitat torni el deute concret amb l’Ajuntament de Barcelona.

En aquest sentit, el portaveu de BComú ha apuntat que es volen reunir amb el president Mas per quantificar amb exactitud a quant puja el deute, que segons ell podria arribar a 300 milions d'euros.

Publicitat
Publicitat

14 Comentaris

Publicitat
#7 Pere, Martorell, 29/05/2015 - 09:27

NÍTID, que potser per ell nïtid vol dir que la independència l'hagin votat un 90 %.
NO ENS DEIXEM ENGANYAR

#6 Cesc, BCN, 29/05/2015 - 01:17

Vaja,amb quin pesimisme acepta aquest individu que els catalans votin independencia el 27-S, sembla que el tema va en contra dels seus principis, però es clar, com ara no convé enemistar-se amb ERC i la CUP. No poden ser més falsos aquests de BComú, en resum antiindependentistas.

#6.1 bcn, bcn, 29/05/2015 - 08:05

Deixa de dir tonteries noi, els indepes cambieu la historia com us rota i creieu en una nació que no ha existit mai, quina pena fue.

#5 Laughter, L'H - España, 28/05/2015 - 20:37

¡Ah! ¿Pero el 27 de septiembre hay un referéndum para votar la independencia? Yo pensaba que el 27S se iba a convocar a la ciudadanía para elegir diputados al parlamento de Cataluña... ¿Y que opina el Gobierno central de este engaño? ¿esto es legal?

#4 BEJOTA, bcn, 28/05/2015 - 20:27

CATALANES : 7.571.127

CENSO : 5.376.160

VOTANTES : 3.049.806

SEPARATISTAS : 1.398.099

SEPARATISTAS : 18'46 %

#4.1 Toni-Anoia, Igualada, 29/05/2015 - 00:17

OH WAIT!!!

CATALANES : 7.571.127

CENSO : 5.376.160

VOTANTES : 3.049.806

UNIONISTAS: (PSC PP C'S PxC) 1.019.498

UNIONISTAS : 13'46 %

#4.2 Màrius, Barcelona. , 29/05/2015 - 06:10

Pero ¿te interesa lo que opinen los ciudadanos de Cataluña? Entonces ¿aceptas que puedan opinar sobre cómo quieren vivir: si quieren ser independientes o no? Si no lo aceptas, no te interesa lo que opinen. Por fin ¿era un referéndum o unas municipales?

#4.3 Hehehe, Barcelona, 29/05/2015 - 12:49

Prenent dades del mateix referèndum......

Unionistes: 1%

#4.4 Mes estadistiques, Barrio Sesamo, 29/05/2015 - 16:14

Mas estadisticas BJ:

CON UN 6 Y UN 4 AQUI TIENES TU RETRATO

//*//

#3 Carlos Gomez, Bcn, 28/05/2015 - 18:41

Amb molta habilitat , el que no ha dit es quina sera la via i que nomes obeiran el mandat ciutada.
Tornem a la sortida sense sortir d´enclloc.
Que ningu es faci il.lusions de res que no sigui explicit i diafan.