Publicitat
Política · 30 d'Agost de 2013. 12:47h.

Bargalló: "La Via Catalana a les Terres de l'Ebre està plena"

L'exconseller primer està convençut que la cadena "serà un èxit"

Bargalló: "La Via Catalana a les Terres de l'Ebre està plena"

Un tram de la cadena al seu pas pel Perelló, on participarà Jordi Pujol

L'exconseller primer, Josep Bargalló, ha manifestat que "la Via Catalana a les Terres de l'Ebre està plena, a vessar!". En una entrevista a El món a Rac-1 ha reivindicat que "fa tants anys que anem cada Onze de Setembre a Barcelona que una vegada que vinguin cap a aquí ja està bé".

"Les Terres de l'Ebre és, per sort, un territori amb molta dispersió i poc poblat, per tant és lògic que allà sigui més difícil, però agradi o no agradi la Via Catalana s'omplirà al camp de Tarragona i a les Terres de l'Ebre. Serà un èxit", ha dit.

Bargalló ha assenyalat que "en serem 400.000 o 600.000 però serem un per un, i aquest serà el compromís d'una força que el món veurà i que és una força imparable. Sóc molt optimista, si no no hauria estat conseller primer en èpoques difícils, però jo veig que estem amb una força imparable. Sóc optimista en tot".

Segons ell, a partir de la cadena humana "tindrem més raons per fer un pas decidit cap a la independència amb unes eleccions plebiscitàries que també ens diran que no es poden fer, però després vindran unes eleccions autonòmiques que no ens poden impedir i llavors farem el pas i quan el fem tindrem una majoria al darrere".

Publicitat
Publicitat

65 Comentaris

Publicitat
#28 BEJOTA, bcn, 01/09/2013 - 19:41

1.060 empresas han cambiado su domicilio social desde Cataluña a la Comunidad de Madrid en los últimos tres años, según ha anunciado este lunes el consejero de Economía y Hacienda de la Comunidad de Madrid

#28.1 jordi català, Barcelona, 02/09/2013 - 13:31

Sí, como la del amigo Costovici que al final resultó ser una oficina con dos trabajadores...

#27 Joan, Valls, 31/08/2013 - 20:36

Responent a Ciudadano X: a Europa per Aragó o per Navarra? per on, pel "corredor central" que un cop passats els Pirineus anirà a parar a... una vinya? perquè si saps llegir un mapa (ho dubto) veurès que a l'altra banda la xarxa de comunicacions és, cap. Però seguiu així que aneu bé.

#27.1 spanish, Madrid, 01/09/2013 - 08:55

merluzo por el Pais Vasco perfectamente...que decias de mapas ?

#27.2 catalonia, Barcelona, 02/09/2013 - 13:36

Claro, de Valencia, un tren de mercaderías, hacia Marsella irá a Zaragoza y de Zaragoza a Euskal Herria para cruzar la frontera y una vez allí pasará por Touluse... Ok, sólo es tres veces más kms...
En fin... qué triste.

#26 JOAN, TORDERA, 31/08/2013 - 14:36

GOOD BYE SPAIN, ESTAIS ACOJONADOS, QUE HAREIS SIN CATALUÑA? A QUIEN ESPOLIAREIS 16.000 MILLONES ANUALES? CUANTAS MEDALLAS GANAREIS EN DEPORTES? QUE SERA DE VUESTRA YA ABURRIDA LIGA SIN EL BARÇA, POR DONDE ACCEDEREIS A EUROPA? BUFFFF, QUE MAL ROLLO SER ESPÑAOL......JEJEJEJE

#26.1 Ciudadano X, Barçalona Qatar Foundation, 31/08/2013 - 16:10

Hola niño. Todo lo contrario, nos ahorraremos una pasta y se invertirá en comunidades donde lo agradezcan y realmente necesiten. Deportes? Pensaba q la independencia era para mejorar la calidad de vida... A Europa por Aragon o Navarra, anafabeto. Para liga de futbol, la catalana... Juas

#26.2 spanish, Madrid, 01/09/2013 - 08:57

otro de publo oye cometroncos revisa lo que quiere decir una neutralizacion de un deficit y veras que los 16 mil no se agunantan por ningun sitio...medallas ? bastantes hombre bastantes..el Barça ? donde jugra suponiendo que lo acepten ....fuera de la UE a donde coño vendderas nada ? si es que

#26.3 spanish, Madrid, 01/09/2013 - 08:59

acojonados por una rotllaan, un concert, una mani...? haced algo serio hombre las estais pasando putas para llenar la cadena ,,,,,,jajjajajajajjaja vay forma d ehacer el ridiculo pareceis un club de sectarios jajjajajajajajajajjajajaaa eso si la Forcadell forrandose

#25 PeredePalau, Palau-solità i Plegamans, 31/08/2013 - 11:52

Bon dia purrieta xarna, dels vostres comentaris es desprèn una por terrible a l'èxit de la cadena humana, això vol dir que anem pel bon camí.

#24 Pere, Lleida, 31/08/2013 - 11:33

Ara ja sabem que l'any passat a la manifestació de Barcelona hi va haver -com a màxim- 450.000 persones.

Segurament ara també TV3 s'encarregarà de crear una ficció a cop d'helicòpters, música èpica i altres efectes especials.

Les dèries del règim...

#24.1 spanish, Madrid, 01/09/2013 - 09:00

nos va a salir la retransiminon por un pico......que la paguen los cadenistas