Publicitat
Política · 9 de Març de 2018. 17:41h.

Basté: “hi hagut enredada global”

El periodista troba el procés una “aixecada de camisa”

El periodista de Rac1 Jordi Basté ha afirmat que el procés sobiranista ha estat “una enredada global” i una “aixecada de camisa”. El director d’El Món a Rac1 ho ha manifestat aquest divendres després d’entrevistar a l’exjutge i exsenador d’ERC, Santi Vidal, qui ha reconegut “haver exagerat algunes coses”.

“Jo el que estic sentit aquests últims dies… jo ja sé que m’estic jugant les cames però és el que penso. Hi ha hagut una enredada global i a partir d’aquí, hi ha una altra història que haurem de començar a convenir, que és: no sé si s’atreviran a fer unes eleccions, perquè sentint Santi Vidal i el que va dir Artur Mas, fer unes eleccions em sembla un suïcidi col·lectiu”, ha assegurat Basté.

El periodista també ha afegit que “cada dia que algú obre la boca, puja el pa”. “No és una qüestió del que diem nosaltres, que també, sinó del que van dient tots els actors polítics d’aquests últims mesos. Hi ha una part al·lucinant d’aixecada de camisa, no sé si voluntària, involuntària, tacticista, política… que fa que l’únic que puc dir en aquest moments es que fotin govern d’una punyetera vegada”, ha reblat Basté.

Publicitat

104 Comentaris

Publicitat
#78 Verónica Mencia Cano, Barcelona, 10/09/2018 - 17:07

Hola

#77 pepe.----, andorra, 13/03/2018 - 18:39

¿abeis visto la pose?... el Bastos este se piensa q aora q se ha vuelto unionista, el conde Godofredo le va a nombrar mariscal de campo.... pues te jo.des Bastos, primero la RAC1 en españññol, incluidos los numeros, RAC1, todos somos unos españññolazos. (Bueno, menos el jesus de murcia, q es un poco mariconplegines, al estilo Mari ano punto Rajoy

#75 Sergi , Barcelona, 11/03/2018 - 21:55

Baste, despues de años y años poniendo leña seca, paja, papel, troncos, gasolina, etc, ahora te das cuenta???, ahora lo ves??? Aaayyy

#74 gurguri, barcelona, 11/03/2018 - 18:29

Sr. BASTÉ quiero creer que Vd. sea una persona honorable y un gran profesional.Pero su programa es el complice necesario .Tenemos que aguantar muchos dias a las RAHOLAS y otros talibanes de la independencia mintiendo.A la vez que se desautoriza a las personas sensatas como el profesor Gonzalo Bernardos.

#74.1 pepe, andorra, 12/03/2018 - 20:25

¿el San Bernardo es profesor?.... joer, la de cosas q se entera una en el e-Stulticias mientras atiende los carajillos gallegos del Bar de Las Escaldas, y yo q me pensaba q era el humorista aquel de la bandurria en el chiquilicuatro.

#74.3 pepe.----, andorra, 13/03/2018 - 12:31

y ahora purriano hace de pepetrolll? joer, como esta la crisis, ya no tienen pasta ni para ponerme un trolete para mi solo......

#70 Joaquim, Badalona , 11/03/2018 - 11:03

Basté diu q hi ha hagut una 'aixecada d camisa'. El q no diu és q continuen fent-ho i continuaran, i q els autors són els seus amics Eduard Pujol i cia. Així q ho denuncia però a mitges xq ell també ha fet bullir l'olla i ara té por q l'olla peti.