Publicitat
Política · 3 d'Octubre de 2010. 15:11h.

Boada sí que es preocupa pels boletaires

Els insta a anar ben abrigats i amb telèfon mòvil

Boada sí que es preocupa pels boletaires

Un moment de la visita del secretari general d'Interior, Joan Boada, d'aquest diumenge al nou parc de Bombers d'Amer, a la Selva. (ACN)

El secretari general d'Interior, Joan Boada, ha demanat, una vegada més, prudència als boletaires que s'endinsin als boscos i les muntanyes catalanes. Boada ha insistit que cal anar a la muntanya amb les 'condicions adequades', perquè després no hi hagi cap ensurt. Portar telèfons mòbils, dur menjar, roba d'abric i anar ben calçat són algunes de les recomanacions per evitar que una jornada de caça de bolets acabi en tragèdia.

Boada, segons recull l'ACN, ha recordat que aquest estiu en només dues setmanes fins a tres boletaires van perdre la vida al Ripollès. El secretari general d'Interior ha recordat que fa quinze dies els Bombers han incorporat dotze gossos equipats amb GPS per rastrejar les persones desaparegudes.

Publicitat
Publicitat

5 Comentaris

Publicitat
#5 alaska, bcn, 04/10/2010 - 10:54

un altre!!!!! aquest i el Saura que marxin ja!!! són una vergonya pel Pais!!!!

#4 je, je, bcn, 04/10/2010 - 03:20

el boletaires i qualsevol cosa rara anodina i circumstancial forma part de la natura d'aquests capsigranys, tot "lo" absurd minoritari e insignificant els preocupa en sobremanera.

#3 Pocasoltes, bcn, 03/10/2010 - 19:52

Yo cfeo que este candidado frustrado de payasos sin fronteras se ha tomado una amanita muscaria.

#2 Catalunya realm, Barcelona, 03/10/2010 - 18:20

Compatriotes! Al·leluia! Donem gràcies al Senyor que ens ha portat aquest home per guiar-nos, protegir-nos i salvar-nos. Res de dolent ens pot passar. Ara mateix vaig a escriure-li un correu per demanar-li què he fer per sopar que no se'm posi malament. És que jo em veig incapaç de decidir-ho.

#1 pepet, barcelona, 03/10/2010 - 17:22

A Plaça Catalunya no hi ha bolets i no cal ni abrigar-se, allà la roba és gratis.