Publicitat
Política · 6 de Febrer de 2018. 14:25h.

Boadella dóna les gràcies a Piqué

"Ha oficialitzat Tabàrnia"

El president de 'Tabàrnia' a l'exili, Albert Boadella, s'ha referit a les declaracions del futbolista del FC Barcelona, Gerard Piqué, en què suggeria que el RCD Espanyol era de Tabarnia. "Ens ha oficialitzat", ha celebrat, a més d'afegir que el central ha posat Tabàrnia "en el món de l'esport internacional". "Què diu el nostre ministre?", li ha preguntat al 'ministre' d'Esports, Tomás Guasch. "Faci's!", ha respost aquest.

Piqué, després del derbi de diumenge contra l'Espanyol, va manifestar que els 'periquitos' "cada vegada estan més desarrelat de Barcelona". "Tenen un propietari xinès. I tots els seus consellers crec que són xinesos. I ara no cal que es gastin tampoc diners en tots els diaris de Catalunya dient que són de la Xina, d'Espanya, d'Itàlia i de Tabarnia. Al final, són del que són i funcionen així", ha sentenciat.

Publicitat

10 Comentaris

Publicitat
#8 Espluguenç, Esplugues del Llobregat, 06/02/2018 - 18:51

Tabarnia is coming..
Tabarnia is coming....
Tabarnia is here!

#7 Protágoras, bcn.España, 06/02/2018 - 16:43

Observo la dignidad de nuestro presidente Boadellas en su exilio madrileño y la comparo con la del bufón Puigdemont que anda degustando mejillones en Bélgica y siento el legítimo y tremendo orgullo de haber nacido en Tabarnia y tener de presidente al molt honorable A. Boadellas.

#6 Marc, Reus, 06/02/2018 - 16:21

Se queda!!!

Visca Tabàrnia!
Bcn is not Catalonia!
Visca la resistència del carrer Balmes!

#5 Tristram, Tabarnia de Ponent, 06/02/2018 - 16:01

¡Tabarnia, se queda!

#4 Rodejet, Barcelona, 06/02/2018 - 15:46

En Boadella quan cobra per aquesta performance ?. Qui l'hi paga ?.

#4.1 Espluguenç, Esplugues del Llobregat, 06/02/2018 - 18:51

No crec que li paguin. En tot cas no preguntaré qui paga als bufons del règim nacionalista per que tú i jo ja sabem qui son. Paguem tú, jo, i la resta dels catalans, tant si ens agrada com si no.

#4.2 Rodejet, Barcelona, 06/02/2018 - 19:25

" No crec que li paguin", DIU, HA HA HA HA HA.
Pregunta-l'hi a en Rañé, a en Viladebò, en Solsona i companyia que t'expliquin qui és el Bufón Mayor del Canal de Doña Esperanza ".
Aquest si no cobra no es mou ni per la seva pròpia família.
Ha ha ha ha ha què ingenus que sou !!, ha ha ha ha.