Política · 17 de Desembre de 2020. 16:37h.

Boadella 'enyora' Pujol

"Mai hagués imaginat la situació actual"

Boadella 'enyora' Pujol

El dramaturg Albert Boadella, en una roda de premsa al Parlament, ha manifestat que "el que està passant aquí és una cosa que mai hagués pogut imaginar-me". "Hauria pogut pensar que es convertiria en un govern nacionalista tipus la Convergència de Jordi Pujol, però mai el que està passant", ha dit.

"Jo preveia una situació de cert fanatisme nacionalista", ha admès, però ha remarcat que "mai hagués imaginat que vivint en el meu propi poble de l'Empordà es em llancessin constantment les bosses d'escombraries al jardí, que em fessin pintades o es em tallessin els xiprers".

Boadella ha recordat que "l'any 2006 em vaig trobar un boicot" per ser una de les persones que va fundar Ciutadans i que el nacionalisme "va fer de mi un enemic públic".

Finalment ha cridat els partits constitucionalistes a "establir unes formes seductores". "Hi ha una part molt important de la ciutadania que se sent marginada d'aquest deliri", ha afirmat, a més de cridar a "establir uns anticossos de la gran epidèmia de el nacionalisme".

Publicitat
Publicitat

22 Comentaris

Publicitat
#14 JM, Barcelona, 18/12/2020 - 11:52

Es la tónica general del fanatismo independentista. No te diriges a un cliente en catalán: te boicotean el restaurante o la cafetería. Eres un partido no nacionalista: eres fascista. Eres una asociación que no quiere la independencia: fascista y te boicotean todos tus actos. Y así... Y esto no para de retroalimentarse. Estallará tarde o temprano

#13 Almax, Cat, 18/12/2020 - 10:53

aquest també va xuclar de la política , com a consejero de cultura en la Comunidad de Madrid d'Esperanza Aguirre

#13.1 no fake news, barcelona, 19/12/2020 - 10:14

Deixi de fer vegonya aliena i respondre amb tòpics com una cacatua, va ser Director artistic del Teatro del Canal de 2012 a 2016, res a veure amb conseller de cultura, pero suposo que prefereix la versio que s'ajusta als seus prejudicis

#12 Ramón, BCN, 18/12/2020 - 10:38

No hay que ser muy agudos ni perspicaces para darnos cuenta que la Catalunya de hoy, con el procés por medio, no es ni sombra de la Catalunya pujante, con sentido común y respetada dentro y fuera de España, que teníamos hace tan solo 15 años sin ir más lejos.... sólo los cortos de ideas y de vista no lo ven!

#11 Ojotuerto, Calafell.TAB, 18/12/2020 - 09:58

En Euzkadi , los supervascos y vascas que después de hacer nacionalismo y callar nacionalismo, ya mayores se van a Santander, Asturias y Logroño huyendo del Virus y la Gestió a la Vasca del virus. Todo silenciado..... Ahora se van a España. Las periferias de chichinabo. Y periodistas acosadas por boots en redes , Miserables estáis y sois.

#10 Uno, Una, 17/12/2020 - 23:36

Pero entonces los delirios ultranacionalistas de VOX tampoco le gustarán al Sr. Boadella, no?

#10.1 Uno, Una, 18/12/2020 - 20:59

Veo, por los votos negativos, que para los ultranacionalistas de VOX el problema no es el ultranacionalismo en sí, si no que éste no sea el suyo... Sólo es malo y excluyente el de los demás... A mí no me van a callar: Somos una mayoría silenciosa de españoles no nacionalistas.