Publicitat
Política · 16 de Març de 2018. 08:56h.

Boadella proposa una cimera amb Puigdemont

Per "arreglar el desastre que ha fet de cara al nostre prestigi"

El dramaturg i autodenominat president de Tabàrnia, Albert Boadella, Albert Boadella, i el seu consell de ministres s'han reunit per organitzar una propera cimera internacional que es durà a terme a Brussel·les amb el l'expresident de la Generalitat Carles Puigdemont, que quaifiquen de "fake president".

Tomás Guasch - autoproclamat ministre d'Esports-, Jaume Vives -portaveu de plataforma per Tabàrnia- i Miguel Martinez -president de la plataforma-, organitzen una trobada "al més baix nivell"  entre Boadella i Puigdemont per "arreglar el desastre que ha fet de cara al nostre prestigi".

L'operació "Otra pica en Flandes" també inclou una trobada amb "els dirigents de la UE per tractar d'arreglar el desastre que ha fet de cara al nostre prestigi". Vives exposa durant la trobada que "si Puigdemont vol tornar, nosaltres el deixem amb el Llarena i ens en tornem a casa". "El deixem a la Jonquera i després ja s'apanyaran", conclou Boadella.

Publicitat
Publicitat

107 Comentaris

Publicitat
#29 Eric, Tabarnia , 16/03/2018 - 20:31

Olé boadella ! Es el tío más cojonudo que hay en España! Sabe tratar el tema separatista de la manera que más empreña a los indepes! Chapeau!!!

#28 Ramon, Terrassa, 16/03/2018 - 18:58

A ver, indepas, ya no podeís esconder ni sustraer por más tiempo la sangre derramada y los heroicos hechos protagonizados por catalanes en la defensa de España: catalanes explorando Norteamérica y llevando nuestra enseña hasta Alaska, sitios de Gerona, de Reus, de Tarragona, etc, ... Guerras de Marruecos, de Cuba, etc..
Venga, comentad! ;DD

#27 Alejandro, Barcelona, 16/03/2018 - 18:56

Jajajajajajajaja ¡¡Grande, grande Boadella!!!!Es el único que intenta poner un poco de humor en esta tragicomedia procesista.Gracias , president Albert por hacernos vivir este drama con un poco de alegría.

#26 Mahmoud, Sabadell, 16/03/2018 - 17:44

JAJAJAJAJAJAAA!! Això ja sembla tret d'una pel-licula dels Monty Pytohn!

#24 Rodejet, Barcelona, 16/03/2018 - 16:34

Per cert no parlarem del fracassat José Luis Bonet que ha aconseguit que una empresa de 150 anys acabi en mans alemanyes ?.
Quan un fanàtic vanitós com José Luis Bonet es posa al capdavant d'una empresa el seu destí és el fracàs més absolut.

#24.1 Espluguenç, Esplugues del Llobregat, 16/03/2018 - 17:30

Els fracassats Junqueres i Puigdemont han fet fugir a més de 3000.

No et demano que ho superis. Iguala-ho, només, i tens inversor per tota la vida.

#24.2 ClubdefansdeRodejet, Barcelona, 16/03/2018 - 17:55

Menys mal..que ja veiem que estàs bé perquè tornes a postejar bajanades per e-noticies,..estimat becari Rodejet. Hem recomanat que t'augmentin el sou per si de cas. Petonets de tots i totes!! jajajajajajajjajajajajajajjaa