Política · 31 de Gener de 2013. 18:32h.

Bombardeig de 'sobres' al facebook del PP

Els comentaris al compte oficial del partit s'omplen també de símbols de l'euro o el dòlar en al·lusió al 'cas Bárcenas'

Bombardeig de 'sobres' al facebook del PP

Imatge del facebook del PP

El compte oficial de facebook del PP s'ha omplert de sobres als comentaris de les publicacions, en clara al·lusió al 'cas Bárcenas'. També hi apareixen símbols del dòlar o de l'euro. 

Això forma part d'una campanya que s'ha iniciat de forma anònima a les xarxes socials per mostrar el rebuig a les darreres informacions sobre presumptes casos de corrupció al PP.

Els usuaris estan posant comentaris de forma massiva amb símbols que fan referència als suposats sobres que cobraven càrrecs dels populars i als 22 milions d'euros de Luis Bárcenas a paradisos fiscals.

Els informàtics del PP estan eliminant tots aquests comentaris, però n'arriben tants i tan ràpid que no tenen temps de treure'ls tots. És per això que en aquests moments tot el perfil de Facebook es veu amb sobres i només es poden veure els textos posats anteriorment, que ja no són visibles.

Publicitat
Publicitat

18 Comentaris

Publicitat
#5 Ignasi Ripoll, Sant Carles de la Ràpita, 01/02/2013 - 08:09

Tornaran els diners que han cobrat il·legalment?

#4 Pere, Lleida, 31/01/2013 - 20:45

És curiós el desplegament que estan dedicant els mitjans catalans a aquest tema, difós per un mitja "espanyol". Quan les informacions van ser desfavorables a la família Pujol i a en Mas aquí ni piu (omertà). Així som els catalans, mai veiem la nostra pròpia caca.

#4.1 Catalonia is not spain, que no ens barregin amb els seus merders, 31/01/2013 - 21:00

Es curiós que tots els mitjans de comunicació internacionals estiguin parlant de la major trama de corrupció de l'Estat espanyol i TV3 no ho hagi de fer ,no?

#4.2 eh lo q hay, bcna, 31/01/2013 - 23:31

Ja, ja...i per aquí alguns volien donar lliçons d'honestetat des de posicions ultra espanyolistes i contràries al dret a decidir...i mira tu ves per on avui Espanya està en portada de tots els diaris del món com al meca de la caspa i la corrupció

#4.3 Roger, L'H, 01/02/2013 - 07:35

Tu has vist alguna tv o llegit algun diari daki? Si ho fessis no escriuries akestes vejenades...

#4.4 lerroux fail, barcelona, 01/02/2013 - 08:04

Sou uns paranoics amargats. Bé això últim s'enten. Vinga a trencar-vos les banyes per relacionar catalanisme amb corrupció, i de cop i volta teniu la vostra casposa españa (portada de tots els diaris del món) com aprincipal exemple de corrupció...ha, ha, quina putada...

#4.5 pepe, andorra, 01/02/2013 - 13:22

Relacionar catalanismo con corrupción, joer, cualquiera q haya vivido diez años en Cataluña sabe perfectamente q eso es cierto y ademas dicho por un presidente de la chene en el parlamento. Ciu y demás tienen todos el mismo problema, el del 3%. Lo del Barcenas es una propina comparado con eso.

#4.6 Josep, Lleida, 01/02/2013 - 15:19

pepe qualsevol que hagi viscut a Catalunya sap que els reclusos catalans no són ni un 5% del total, i que l'immensa majoría són quillos immigrants espanyols, monolingües castellans.. La delinqüència a Catalunya és cosa de peperos corruptes com el pedro, o de quillos marginals com el pepe.

#3 Roger, L'H, 31/01/2013 - 19:49

En poco mas de un anyo mariano rajoy ha logrado algo k creia impossible.... K echemos de menos a Zapatero....

#3.1 pepe, andorra, 01/02/2013 - 13:28

como si hubiera alguna diferencia. Gane quien gane, tu siempre perderás.

#3.2 Josep, Lleida, 01/02/2013 - 15:16

si, guanyi qui guanyi, espanya ens contínua robant entre 16 i 20.000 milions d'euros anuals, marxem ja d'aquest país corrupte i tercermundista.

#2 pepe, andorra, 31/01/2013 - 18:59

a ver si aprenden los peperos lo q es una campaña mediática bien orquestada y no la bobada q le intentaron hacer a la gran familia. De forma anonima, q cachondos, como los sms del golpe de estado del 11M, si, anonimisimos, como las cuentas en Suiza de los inductores de esta campaña, Barcenas incluid

#2.1 csc, bcn, 31/01/2013 - 19:54

jejejejje, aquests de la dreta extrema en formato neoliberal sou pitjor que una secta

#2.2 pep, manresa, 31/01/2013 - 21:16

Enhorabona pepe, volent desprestigiar els polítics catalans has tingut el lapsus de reconèixer implícitament que allò d'El Mundo i els informes fantasmes de la policia espanyola no era res més que una tonteria de campanya mediàtica mal orquestrada pel PP
En fi, res de nou que no sabéssim

#2.3 contdown, Barcelona, 01/02/2013 - 08:43

Pepe: has begut, o es que tu ja ets aixi normalment? Ja sabiem de la teva xenofobia vers els catalans, pero es que ara estas fent molt el ridicul.

#2.4 pepe, andorra, 01/02/2013 - 13:25

no entiendo pq los ultras os refugiáis detrás de Cataluña, la manía es hacia todos los ultras, de donde sean, últimamente llevan estelada. Pep, los informes existen, la fiscalia va a presentar cargos contra el hijo de los pujol, la información es cierta, pero se llevo muy mal por parte del pp.

#2.5 pepe, andorra, 01/02/2013 - 13:27

csc, tu eres el ultra derechista en formato progre nacionalista modelno, si fuera de ultra derecha no me hubiera exiliado y estaría aporreando un teclado. Haria otro tipo de cosas mas de ultraderechista, como poner bombas en el pecho de la gente y tiros en la rodilla. Si es q se cree el ladrón...

#1 ????????, ? ? ? ? ? ? ? ? ?, 31/01/2013 - 18:56

Si amb 2 anys han aconseguit enfonsar-ho tot fins aquests nivells, a aquest pas o declarem la independència de Catalunya ja, o ens expulsaran de la UE si continuem sota espanya.