Publicitat
Política · 13 de Setembre de 2021. 10:03h.

Botellot massiu a Sitges

El Govern manté tancat l'oci nocturn

Sitges va viure el passat cap de setmana un botellot massiu en el qual es van concentrar centenars de persones a primera línia de mar. Aquest fet s’ha repetit a diverses poblacions catalanes al llarg de tot l’estiu.

Tot i aquest fet, el Govern de Pere Aragonès segueix sense voler obrir l’oci nocturn, en aquesta ocasió amb l’aval del TSJC, que va ratificar el tancament denunciat pel sector.

El Govern, però, va aprovar eliminar les restriccions pel covid i les limitacions per a les manifestacions la mateixa setmana de la Diada. Això va facilitar que entre 100.000 i 400.000 persones s’apleguessin dissabte a Barcelona per a reclamar la independència.

Publicitat
Publicitat

7 Comentaris

Publicitat
#4 Rebel in the FDG, EL PALAMÓS DE LA "Maria"..., 13/09/2021 - 15:15

Que curiòs... Ara feia dies que no es parlava d' aquest tema... Ja hi tornem??? O que s' ha de tapar ara?

#3 Die Frage, Girona, 13/09/2021 - 11:41

No hi hauría cap problema per erradicar els botellots, sols cal fes ús d'uns quants canons d'aigüa a pressió. En 20 segons tots xops i cap a casa. Per cert, he escrit PRESSIÓ enlloc de presió com tot deu ho pronuncía incorrectament. Si no volem "botellones" doncs aigua a PRESSIÓ així no sols es mullaràn per dins aquests galifardeus dels c

#3.1 Pepe, Andorra, 13/09/2021 - 11:54

Ya está la vieja asustada del visillo. Q parece q nunca habéis sido jóvenes y además tenéis memoria de pez, con lo q las mentiras de hoy os tapan las de ayer.

#3.2 La vieja no duerme, Girona, 13/09/2021 - 12:48

La vieja del visillo no puede dormir porque unos cuantos "jovenes" algunos de mas de 40 tacos están delante de su piso haciendo el burro. A la p...mili todos los borrachuzos del botellón!

#3.3 Soloesmiopinion, Tabarnia, 13/09/2021 - 18:19

#3.1


Los botellones están prohibidos independientemente de que haya pandemia o no. Otra cosa es que los políticos sean unos acomplejados que tienen miedo o que consideran "facha" hacer cumplir la ley. Los botellones provocan infinidad de molestias a los vecinos y altos costes de seguridad y limpieza.

#2 Sergi , Bcn , 13/09/2021 - 11:41

Si los indepes se pueden reunir sin límites y pa

#1 Deben ser todos madrileños..., Terrassa, 13/09/2021 - 10:36

Si no es así, no se entiende!