Publicitat
Política · 6 de Desembre de 2011. 22:28h.

"Botifarrada a la Constitució" de la JNC

Segons la joventut de CDC la Carta Magna "coarta els drets dels catalans"

"Botifarrada a la Constitució" de la JNC

La JNC de Viladecans a la botifarrada

La Joventut Nacionalista de Catalunya (JNC) ha celebrat aquest dimarts la "botifarrada a la Constitució" a Torrelles de Llobregat (Baix Llobregat) per recordar "que els catalans no tenim res a celebrar davant una Carta Magna que lluny de servir de garantia als drets dels catalans, és la excusa per coartar-los".

Gerard Figueras, president de la joventut de CDC, ha recalcat que "el poble català cada cop se sent més lluny d’una Constitució utilitzada en contra de nosaltres, per callar-nos, enlloc de per fer-nos sentir".

El líder de la JNC creu que la Constitució ja no serveix d’encaix per a les diferents "nacionalitats" i llengües d’Espanya, per què "a qui protegeix una Constitució que permet una reforma exprés d’esquena al poble en quinze dies, o que no es paguin els recursos promesos a Catalunya".

Figueras ha volgut deixar clar que "amb els atacs que ha sofert el nostre país, ja no ens val l’excusa que la Constitució ens aplega a tots, perquè lluny d’això, s’agredeix al nostre poble en nom de la Carta Magna".

Publicitat
Publicitat

12 Comentaris

Publicitat
#8 Pere, Lleida, 07/12/2011 - 22:09

Si no fos per la Constitució que tant odien, aquest quatre fills de papa, criadets a l'aixopluc de la classe benestant, estarien calladets i cagadets a casa seva. I de ben segur la majoria militarien al "Frente de Juventudes". Així és la dreta catalana i així ha estat sempre.

#8.1 Ruben, Castellbisbal, 08/12/2011 - 01:44

Documentat millor de que es la JNC i quina ideología te, es de centre esquerra, es el futur de convergencia i es un futur progresista i son independentistes.

#8.2 narfp, viladecans, 08/12/2011 - 02:17

t'equivoques, jo sóc un dels de la foto, i la meva familia sempre ha estat de treballadors i res de fills de papa! 600 € entren ara a casa i menjem 4 persones... la proxima vegada informa't abans de parlar

#6 xavier fabra, paises españoles, 07/12/2011 - 14:07

la foto lo refleja bien 4 GATOS

#6.1 Xavi, JNC, 07/12/2011 - 15:22

"4 gatos"? És clar, per això la JNC és, amb llarga diferència, l'organització política juvenil amb més militants de tot Catalunya.

#6.2 xavier fabra, barcelona paises españoles, 07/12/2011 - 23:48

efectivamente la que mas tiene de cataluña ,ni que decir que son 4 las peñas andaluzas tienen mas militantes

#5 Ramon, Barcelona, 07/12/2011 - 12:30

La Constitusión és com un rotllo de paper que fem servir per eixugar les llàgrimes del PP quan perd eleccions, i un cop és ben moll, el portem al vàter del notari... per rebutjar la Constitusión... vull dir, per eixugar el PP... no les 2 coses... bé, un moment que ho consulto i de seguida torno.

#4 Pep, vic, 07/12/2011 - 09:20

El poble Català potser si, però el vostre candidat al congrés espanyol, el Sr. Duran, no que es veu lluny de la constitució.

#2 jajajajjajaaa, barcelona, 07/12/2011 - 08:00

estos no saben hacer otra cosa . solo comer........luego sus papas gobernando con el PP...madre mia

#2.1 Enric_J_M, Bcn, 07/12/2011 - 08:27

Ja que parlem de menjar, Déu n'hi do la "empanada" que portes tu, sociata. Prefereixes el menjar a tres bandes/(tri)partit?

#2.2 jajajajjaaaaa, Barcelona, 07/12/2011 - 19:02

Enrique, ya estais poniendoos vaselina para cuando venga Alicia ? jajajajajjajaa madre mia concieto ? si el de los Pets sera, simepre mintiendo, 32 años de ruina para catluña, 32 años, ya sea caba la chusma nacionalista........suspension de autonomias se acabo el rollo mayoria absluta del PP