La consellera de la Presidència, Meritxell Budó, ha reclamat no caure en "certs relats" quan ha fet referència als àudios de l'operació Volhov. "En el Consell de Govern no hem tractat aquest tema i demanaria la presumpció d'innocència". "No caiguem tampoc en certs relats", ha remarcat.
Budó ha dit que "no li hem demanat a la consellera Vergés perquè la consellera ja va donar explicacions". "Des del Govern vam entendre que ja les havia donat i no li hem tornat a demanar", ha sentenciat. Segons la interlocutòria del jutge, Xavier Vendrell va celebrar una trobada de tres hores amb la consellera de Salut, Alba Vergés, per aconseguir un "tracte de favor" i li va comunicar a la seva dona que havia "anat molt bé".
Alba Vergés va admetre la trobada, però va negar qualsevol irregularitat durant la sessió de control al Govern de la setmana passada que va tenir una trobada amb Vendrell i que va parlar de "moltes coses", però cap irregular. També va reivindicar que no s'havia d'amagar "d'un àpat personal".
