Publicitat
Política · 6 de Març de 2012. 13:38h.

Cal un coordinador general a la Diputació?

Josep Tous substitueix el dimitit Josep Maria Matas amb un sou de 108.000 euros

Cal un coordinador general a la Diputació?

Josep Tous

El president de la Diputació de Barcelona, Salvador Esteve, ha nomenat Josep Tous i Andreu nou coordinador general de la institució, que substitueix en el càrrec Josep Maria Matas, cessat fa una setmana pel president.

El sou del coordinador de la Diputació, segons es va aprovar en l'acta de sessió plenària del 29 de setembre de 2011, és de 108.900 euros anuals bruts.

Josep Tous, casat i amb tres filles, és llicenciat en veterinària per la Universitat Autònoma de Barcelona, PDG IESE i màster en Funció Directiva de les Organitzacions Públiques i Privades – ESADE.

El nou coordinador general ha estat també director general de Consum i Seguretat Industrial de la Generalitat de Catalunya; director de l'Institut Català de Consum; director del Centre Europeu del Consumidor de Barcelona – Espanya; i des de 2004 fins ara ha estat al davant de la seva pròpia empresa: ieConsumo Observatori del Consum SL.

L'excoordinador general de la Diputació, Josep M. Matas Babon, cobrava 108.900 euros anuals bruts de l'organisme públic, segons es va aprovar en l'acta de la sessió plenària ordinària del 29 de setembre del 2011.

Publicitat
Publicitat

16 Comentaris

Publicitat
#12 Observador, Barcelona, 07/03/2012 - 19:06

Es pot saber que recollons coordina?

#11 JANOEMCRECRES, Sitges, 07/03/2012 - 10:02

Be, no se si es necessari o no, quines funcions te, o deixar de tenir,. Soc funcionaria de la Gene, esta clar que tot rutlli, hi ha d'haver una estructura (encara tenir que explicar aixo, a aquestes alçades), en fi.. Ni sabeu la d'assessors innecessaris que hi ha a la Gene, multiplicat per 11.

#10 Txak, Barcelona, 06/03/2012 - 22:00

Doncs crec que l'han encertat. Aquest paio té experiència sobrada i contrastada. És un referent internacional en l'àmbit del consum, enten de servei als ciutadans.

#10.1 jajajjaajjaajaaaaa, Barcelona, 08/03/2012 - 13:37

i si es tant bo que fa que no esta a la privada i ha d´anar a la publca a fer no sabem que.......mssa cansat de cracks i supercracks, que despres tots acaben a la publica

#10.2 Andreu, Barcelona, 26/03/2012 - 12:27

L'han detingut avui per corrupció, ja hem vist de què va el personatge.

#9 peret, bsn, 06/03/2012 - 20:24

I l'empresa d'quest quantes factures haurà girat a l'ACM, a la Generalitat, o als ajuntaments de CiU des del 2004 fins ara. Que ens diguin amb qui treballava aquesta empresa.

#9.1 Daniel, Barcelona, 08/03/2012 - 08:26

Els clients de l'empresa d'aquest senyor són bàsicament internacionals: Canadà, França, Itàlia, Llatinoamèrica, etc. Aquí parlem per parlar, la qüestió és rajar encara que no sapiguem res.

#8 joan, manresa, 06/03/2012 - 19:32

El Casal,19,20 h.--¡¡¡¡..Que fotem care d'imbécils..!!! Un Coordinador..?? Clar,iuna secretaria,chófer i una colleta de nans al costat...No fotem...Sr.President de la Generalitat,Sr.Mas..,foti un cop de puny sobre la taula i digui ya prou...Fora Diputacions I Consells Comarcals,I a Espa.el Senat