Publicitat
Política · 15 de Març de 2013. 17:53h.

Cañas acaba amb la "paciència" de De Gispert

La presidenta del Parlament replica que en té "massa"

El portaveu de Ciutadans Jordi Cañas va acabar, en el transcurs del ple celebrat aquest dijous, amb la "paciència" de la presidenta de la cambra, Núria de Gispert, de CiU, durant una moció presentada pel PP per forçar el Govern a la presentació dels Pressupostos.

De Gispert va cridar l'atenció a Cañas perquè havia excedit ja el temps reglamentari i la seqüència va ser la següent:

- Senyor diputat...
- Acabo, acabo, presidenta. Tenga usted un poco de paciencia con este humilde...
- No, ya tengo, ya tengo paciencia.
- ...parlamentario que desde aquí les habla, ¿eh?
- Ya tengo demasiada.

Però Cañas va continuar: "La pedagogía... No... nunca es suficiente, presidenta. La pedagogía es otra cosa. La pedagogía es responsabilidad, es educación. Lo que ustedes hacen es propaganda, con su colaboración y su complicidad".

La moció, per cert, va ser rebutjada malgrat les crítiques de l'oposició al fet que el Govern no hagi lliurat encara els Pressupostos. CiU, ERC i la CUP van votar en contra de tot el text; ICV-EUiA també, però ho va fer a favor en dos punts; el PPC i C’s van votar favorablement tot el text, i el PSC es va moure entre els vots a favor, en contra i l’abstenció.

Cañas, durant el ple
Publicitat
Publicitat

28 Comentaris

Publicitat
#17 Mandrós, Vic, 17/03/2013 - 20:36

Arriba Jordi Cañas!!

#16 Kropotkin, barcelona, 17/03/2013 - 18:05

Cañas, extrema derecha camuflada de social-democrácia.
Patético personaje.

A

#15 robertg, Catalunya Lliure, 16/03/2013 - 19:16

Aquest "sargento chusquero" impropi d' un parlament democràtic i molt menys del català és el termòmetre que marcarà la fins ara infinita paciència del nostre poble.
Venen a provocar i a molestar. Són els còmplices del genocidi Els que si apretant un botó ens féssin desaparèixer l' apretarien.

#15.1 Winston Churchill, Lleida, 17/03/2013 - 00:49

Aqui l'unic "chusquero" és la melducada de la Gispert. Xupant del cuento desde sempre i ara assegurant-se la mejadora, com el Benach
. Aquests si que t'agraden Robertg??
Sou uns dictadorets de pacotilla repetint les bajanades que els amos ( Mas., Junqueres...) us dicten. Heil Junqueres Heil Mas

#15.2 Delendus est PSC, BCN, 17/03/2013 - 12:32

¿Quién eres tú para hablar de genocidio, Robertg? El que escribió esto:

robertg - Jueves, 21 de junio de 2012 a las 23:25
@Delendus est PSC

A Catalunya NO teniu cap dret a existir.
O sigui que o catalans com tots a anirem a per vosaltres fins que foteu el camp. Malparits.

#14 BEJOTA, BCN, 16/03/2013 - 18:14

JORDI:A VOSOTROS NO OS PODRÁN TAPAR LA BOCA COMO HIZO PUJOL CON EL POLITICO Y CIENTIFICO MÁS IMPORTANTE DE CATALUÑA,DR. ALEIX VIDAL-QUADRAS.TODOS PODEMOS HABLAR EN DEMOCRACIA.

#14.1 BEJOTA, CNI-Valle de los Caídos, 16/03/2013 - 19:18

Alejo Vidal-Quadras es el cientifico mas importante de Cataluña inventó el lerrouxismo postmoderno

#13 Cartanya, bcn, 16/03/2013 - 16:55

Cañas es un tertulià preferent en Canal Catala en el programa Catalunya opina, el que passa es que en el programa ens tenim que tragar tota la seva litúrgia per que el Carlos Fuentes li permet tot.