Publicitat
Política · 11 de Març de 2014. 17:33h.

Carina Mejías: "això ho hauria de preguntar a l'Albert Rivera"

La portaveu de Ciutadans diu que “reconec que hi ha persones que tenen actituds xenòfobes”

La portaveu del grup parlamentari de Ciutadans, Carina Mejías, ha assegurat que "això ho hauria de preguntar a l'Albert Rivera" quan se li ha demanat per les declaracions del líder del seu partit, el qual creu que “la xenofòbia està de moda a Catalunya”.

Mejías, preguntada per e-notícies sobre aquestes paraules, ha dit que "això ho hauria de preguntar a l'Albert Rivera”. Tot i que no s’ha ‘mullat’ a l’hora de subscriure el que ha dit el també diputat, sí que ha comentat que “reconec que hi ha persones que tenen actituds xenòfobes” .

“Hi ha actituds que poden ser bastant similars al que pot ser la xenofòbia”, ha justificat abans de posar com a exemple que "aquest cap de setmana hem tingut les declaracions d’una senyora que ha dit que els que no parlen català no són catalans”. Així, creu que hi ha persones que discriminen segons “la llengua que parlen, la ideologia que tenen o el seu origen”.

Rivera, en efecte, ha fet les declaracions sobre la xenofòbia aquest dimarts a Andalusia. “Fem exactament el mateix discurs aquí que el que fem fora”, ha volgut remarcar Mejías.

Mejías, durant la roda de premsa
Publicitat
Publicitat

16 Comentaris

Publicitat
#8 Guillem, PPCC, 12/03/2014 - 07:34

Xenofobia és deixar els immigrants sense sanitat. Proposta de C's.

#7 Ciudadano Sinmitos, Barcelona, 12/03/2014 - 00:59

Puedo asegurar que entre los que ponen comentarios en e-Notícies hay bastantes nacionalistas identitarios xenófobos. A mí me han expulsado de Catalunya cantidad de veces después de leer algún comentario mío que no les ha gustado. Pero no me pienso ir ni de la Caixa. Soy CIUDADANISTA.

#7.1 Xipolleig, Barcelona, 12/03/2014 - 11:21

De La Caixa sobretot no te'n vagis, que és allà on el teu gurú feia de picaplets de la casta.

#5 LOLA, BCN, 11/03/2014 - 21:19

Doncs a mi el que em sembla xenòfob e sno poder estudiar en el teu idioma, que un poble pagui i no se li retorni, que no li donin competències, que els hi treguin competències de l'estatut, que no els deixin votar... etc...

#5.1 Omar Jayyam, BCN, 11/03/2014 - 23:30

#5.1

Lola, entonces te parece xenófoba la inmersión, ¡no? Porque los únicos que no pueden estudiar en su idioma somos los castellanohablantes.
Pero, ¿la fiscalidad progresiva es xenófobia? ¿las competencias? ¿Si mañana se pide un referendum sobre la pena de muerte, es xenofobia no hacerlo?

#5.2 zampador, Valladolid, 13/03/2014 - 22:08

Al revés, Lola, al revés. Que el Estado asista a los ciudadanos más o menos en funcion de que sus vecinos sean más o menos pudientes es xenofobia (en un sentido amplio). El creer que lo que afecta a todos se debe decidir en determinados territorios, es xenofobia. Y votar... que no puedes que yo sí?

#4 Protagoras, bcn, 11/03/2014 - 18:58

El nacionalismo catalán más que xenófobo es etnicista
Sostiene que la comunidad cultural-lingüística catalana es el fundamento de la nación catalana. A la comunidad castellanohablante -la mitad de los cat.- se les invita a aculturarse, a mudar de lengua o a considerase extranjeros en su prop tierra

#4.1 Anaxágoras, Tarragona, 11/03/2014 - 21:44

'comunidad castellanohablante'? Eres tú quien encierra a los castellanohablantes en un grupo etnolingüístico reificándolos, haciendo de la lengua castellana una bandera política y erigiendo una barrera, una trinchera o un ghetto donde encerrarlos para que sean eternos inmigrantes monolingües...

#4.2 Omar Jayyam, BCN, 11/03/2014 - 23:32

#4.2

Anaxagoras, ¿por qué asimilas castellanohablante a inmigrante si no es porque eres un xenófobo? Yo he nacido aquí, no he inmigrado y no soy monolingüe, probablemente hablo más idiomas.

#3 pepet_, BCN, 11/03/2014 - 18:06

Tiren la pedra i amaguen la mà...Saben que estaven difamant.