Política · 30 de Desembre de 2021. 09:57h.

Càrrega de profunditat contra Eva Parera

Un fundador del PP català diu que és "una oportunista de matrícula d´honor"

Càrrega de profunditat contra Eva Parera

Eva Parera, el dia de la seva presentació

Manuel Milián Mestre, que es defineix com “inventor, fundador, i finançador del Partit Popular de Catalunya en els seus orígens” ha fet arribar una carta al president del PP, Pablo Casado, en què carrega contra la líder del nou partit Valents, Eva Parera, que és també diputada al Parlament pels populars.

Milián Mestre comença recordant l'error que, al seu parer, “va suposar la designació com a cap de llista a Catalunya de la senyora Álvarez de Toledo” i també “destituir-la com a Portaveu del Grup Popular al Congrés d'aquella manera tan escassament diplomàtica”.

També afirma que “tots els responsables populars del Partit nacional van reiterar els errors respecte a Catalunya. S'ha tractat el partit català com un fill menor, ignorant el seu naixement a Barcelona, afavorit i finançat per empresaris catalans”.

“El grapeig constant del partit aquí a Catalunya per part de la Direcció Nacional ha estat un permanent error d'enfocament, de tacte i de psicologia social. I tinc la impressió que s'està a punt de perpetrar un nou despropòsit”, insisteix.

Després considera “un altre error situar a la llista el Parlament de Catalunya certes persones d'un valor discutible, i d'un oportunisme reconegut. Aquestes persones van ser elegides a la llista com a 'independents', i ara una d'elles escomet un despropòsit que podria suposar la mort definitiva del Partit al bressol d'on va sortir”.

“Em refereixo a Eva Parera, i l'empresari i regidor Josep Bou, les aventures del qual em semblen un despropòsit i la rendibilitat política pel Partit em sembla negativa. Ni l'un, ni l'altra són persones de prou predicament a la societat catalana”, afegeix.

Pel que fa Parera, afirma que “és un oportunisme de matrícula d'honor. Ha estat independentista, ha estat democratacristiana a Unió, ha viatjat a l'ombra de Manuel Valls en una aventura política municipal de Barcelona en què es va trair l'electorat que havia donat el seu vot en virtut del seu públic posicionament anticolau”.

“És independent com a diputada al Parlament de Catalunya a la llista del PPC, i ara encoratja un nou projecte polític nacional denominat Valents en companyia de no pocs exmilitants i votants del Partit Popular Català”, adverteix.

Publicitat
Publicitat

10 Comentaris

Publicitat
#6 Tarraco, Tarraco, 30/12/2021 - 16:38

A la Parera solo le falta pasarse a VOX... asi sera la unica politica en ganar el triplete: Ciudadanos, PP y VOX. El descredito de esta politica es absoluto. Ayudo a hundir Unio, luego se petó a Ciudadanos, con el PP naufragó. Ojalá la fichen en VOX para que tambien se despeñe electoralmente. En fin, el mal fario va con ella.

#6.1 Cotorruela Aribus Olivella, Barcelona, 01/01/2022 - 08:23

Unió quizá ella sola, con el sector business friendly desde subvenciones diversas ya juzgadas con sentencia en firme, le acabó de dar la puntilla. Nada que ver la puntilla de su máximo líder. Tarraco interprétalo como quieras, que tu sabes kampeón.
¿Especifica peto Ciudadanos? Una señorita quería que petaran a un o una dirigente de dicha form

#6.2 Cotorruela Aribus Olivella, Barcelona, 01/01/2022 - 08:25

y perdió el curro. Igual ya lo ha recuperado o pide limosna, vete tu a saber. Que yo NO le deseo nada malo si a mi NO se me desea. Lo dicho, especifica eso de petar. Los sinónimos son explícitos.
Con el PP quizá no naufragó: lo que más rabia les da al mundo indepe, es VOX.
Otra cosa es que sus propuestas en según que ámbitos las tildes de la

#6.3 Cotorruela Aribus Olivella, Barcelona, 01/01/2022 - 08:26

forma o formas siguientes: radicales, populistas, irrealizables, que seguro que coincidiremos.
También es radical la CUP-CC o facciones de JxC o de ERC.
Dicho lo anterior, me alegra verte por aquí, dado que denostas este digital.
Vamos si no es un doble, siempre tiras en contra o casi siempre.

#6.4 Tarraco, Tarraco, 02/01/2022 - 21:04

Pues que ahi donde se ha metido la Parera lo ha hundido. En Unio estaba en su directiva, y ha desaparecido. Con Ciudadanos y Valls aspiraban a ganar Barcelona, y hoy el grupo con menos regidores. Con el PP cosechó los peores resultados de su hisoria, y mira que era dificil. Lo pillas ahora?

#5 Chris, Lérida (RIP Cataluña), 30/12/2021 - 14:53

Milián Mestre debe ser muy buen amigo del abuelo del patufet Aragonés

#4 Me quedo por no poder irme, Valldorreix, 30/12/2021 - 13:26

Eso siempre según Ud.
No he visto nada de ella, ni si tiene ni si deja de tener, si ostenta, si es quiero y no puedo.
Ahora bien, de todas las formaciones, quizá más en la izquierda, repito quizá, que predican pero luego se quedan con el trigo.
Que lo recojan los camaradas, compañeras y colegues.

#3 Me quedo por no poder irme, Valldorreix, 30/12/2021 - 13:25

cuento los cientos de miles, nacidos aquí con el nivel de catalán que quieran Uds. pero poca cualificación y quizá menos experiencia por no decir que saltan de un contrato a otro temporal o directamente no trabajan, que vivieron, viven y vivirán peor que sus padres, salvo que les dejen posibles.
Sin que la Sra. Parera sea su madre, ella vive bien.

#2 Me quedo por no poder irme, Valldorreix, 30/12/2021 - 13:23

Sr. Manuel: en caso de ser así, y lo bien que vive.
La demás peña tiene que substitir, por más estudios superiores (carrera) con buenas notas sin ser número uno y con experiencia, de 5 a 10 años.
Por eso, los médicos, las médicas, ya lo sé licenciados o grados en medicina y cirugía y demás titulados como los titulados en enfermería se van.