Publicitat
Política · 4 d'Octubre de 2021. 22:26h.

Casado farà el que no fa Exteriors

El líder del PP anuncia una "campanya diplomàtica" pel cas Puigdemont

Casado farà el que no fa Exteriors

El president del PP, Pablo Casado, ha denunciat la "impunitat" de Carles Puigdemont i en una entrevista en TVE ha anunciat que iniciarà una "campanya diplomàtica internacional" per defensar l'actuació de la justícia espanyola davant el cas de l'expresident de la Generalitat.

Preguntat per la decisió del Tribunal d'Apel·lació de Sàsser sobre el líder independentista, Casado ha dit que "si els països del nostre entorn veuen que Sánchez pacta amb els socis de Puigdemont, què faran, no ficar-se en embolics".

El líder del PP ha explicat que "proposem reformes legals aquí, tornar a fer un delicte de convocatòria de referèndum il·legal, a més de fer una gran campanya diplomàtica internacional per defensar que el que està passant no ho permetria cap país".

Finalment, Pablo Casado ha dit que "el Govern espanyol està desitjant que Puigdemont no vingui s Espanya perquè rebenta l'operació diàleg". "Està posant bastons a les rodes manant a l'Advocacia de l'Estat a contradir al Suprem", ha lamentat.

Publicitat
Publicitat

12 Comentaris

Publicitat
#8 pepe, andorra, 06/10/2021 - 14:40

despues de lo q hizo rajoy, es el principal culpable de donde estamos, q venga este mindundi q no tuvo ni arreatos ni para sacarse la carrera, se la regalaron, a decir q va a ser presidente, la verdad es q da escalofrios. Rajoy duplico la deuda publica de Zapatero y se gasto siete euros en deuda por cada euro de crecimiento, el pp es como el psoe.

#7 silvia, bcn, 05/10/2021 - 13:50

Que també faci gestions per portar el EMERITO....aquest si que ha robat... Per cert la separació de poders tampoc existeix en aquest estat Feixista que es diu ESPAÑA???
Tenim presa per marxar!!! visca Catalunya Lliure de Panfletos!!!!

#7.1 pepe, Andorra, 06/10/2021 - 14:37

anda, deja de justificarte, q los errores de los demas, no justifican los propios, aunque lo mejor es q sepas, q los unicornios amarillos, no existen mas q en imaginacion, Ademas, q sepas q Barcelona no se ira jamas con el resto de condados, en todo caso, volveria al reino de Aragon con su bandera, q la habeis robado, como todo.

#7.2 pepe, andorra, 06/10/2021 - 14:42

y por favor, silvia, debes saber q quien financio el golpe de estado fue montoro, el ministro ese q tanto criticas. Si sois todos uña y carne cuando se trata de saquear el presupuesto.....Comparado con todo lo q os llevais, deberia daros verguenza usar al pringao ese para justificaros. Si es q cumplis todas las reglas de la propaganda, todas.

#6 pepe, Andorra, 05/10/2021 - 13:36

y de verdad le importa a alguien lo q diga el maletillas de Aznar y gran defensor de lo verde, resiliente, sostenible y demás zarandajas del régimen neofeudal en el q vivimos? Pero si estamos donde estamos por culpa de ellos, q vienes tu ahora a largar, anda chaval, pirate con tus compis de la agenda 2030 y deja en paz a España, q no os importa.

#6.1 silvia, bcn, 05/10/2021 - 13:52

El Unicornio de Andorra, donde esta el Unicornio de Andorra?? ajajajajajaja
Visca Catalunya lliure de Panfletos!!!! i de frikies!!!

#6.2 pepe, andorra, 06/10/2021 - 14:37

En Andorra no hay unicornios, y si, pero q visqui ben lluny, q las personas sectarias y fanaticas como tu, son las ideales para instaurar la republica del visillo. Y silvia, se te nota mucho q eres antifaz, dejalo, anda.

#5 Neferu, Barcelona, 05/10/2021 - 11:14

Pues ya sería hora que alguien con una idea clara de los límites de la libertad y de la democracia, lo señale y lo defienda. Ya basta de buenismo con los que desestabilizan el país, con los golpistas y violadores de las leyes.

#4 No cal , Barna, 05/10/2021 - 10:16

Qualsevol esforç per liquidar Puigdemont com a personatge de cert valor és una pèrdua de temps, ell sol fugint va demostrar el seu nivell i el temps farà la feina tot sol per que acaba esvaïnt-se com un no res que és aquest individu.Mas ja esta amortitzat per la seva propia culpa i aquest n'és a prop.