Publicitat
Política · 3 de Desembre de 2014. 18:30h.

Catalunya és la comunitat que més recorre a l'FLA

La Generalitat ha demanat quasi 7.000 milions a l’Estat

Catalunya és la comunitat que més recorre a l'FLA

Una imatge de Mas-Colell amb Montoro

La Generalitat de Catalunya ha demanat durant el 2014 prop de 7.000 milions d’euros de finançament que li ha prestat l’Estat des del Fons de Liquiditat Autonòmic (FLA).

Dels prop de 18.900 milions d’euros que el FLA ha destinat a les comunitats autònomes, 6.959,3 milions han servir per finançar a la Generalitat. Catalunya ha estat la comunitat que més finançament ha rebut, segons ha destacat el Ministeri d’Hisenda a través d’una nota de premsa.

Des d’Hisenda han recordat que del total de diners prestats a les comunitats adherides al FLA, un 45% ha anat destinat a pagar els proveïdors, com les farmàcies, han assenyalat.

Publicitat
Publicitat

15 Comentaris

Publicitat
#6 Cthulhu, No porto equipatge especial, 03/12/2014 - 20:14

Viendo los comentarios de los unionistas a sueldo que comentan en el E-Bruticies me da a mi que padecen el síndrome de Estocolmo.

#5 josep, Prats de Lluçanes, 03/12/2014 - 19:50

Espanya no sé si ens roba,lo que es segú que no regala res,i sempre queda a deure coses,aquet govern i els altres no han complert mai els pactes.i als treballadors ens han abaixat el sou i han apujat els productes, ls productes.per tan de la Nació Espanyola no en bui saber res, res res.

#4 Neferu, Barcelona, 03/12/2014 - 19:11

Y para qué quieren ese dinero, ¿ Para el recorrido mundial de la Diplocat? Porque no creo que el ciudadano vea ni un céntimo de euro de ese dineral.
¡¡Bandarras!!

#4.1 Hector, bcn, 03/12/2014 - 20:39

Es para hacer un segundo campo de golf en algun complejo militar, o para pagar las dietas a rajoy por vivir fuera de madrid xDDD

#3 juanma, girona, 03/12/2014 - 19:04

¿y por que no publicáis el déficit fiscal?¿a quien quereis engañar?¿de donde saca el Estado el dinero del FLA?..y encima lo devuelven con intereses del 6%......se os ve el plumero...

#3.1 Pablo, Madrid, 03/12/2014 - 21:02

Veo que algunos os quejais del deficit fiscal, pero no veo quejaros del superavit comercial, financiero o de fuerza productiva etc

Lo vuestro se resume en: quiero beneficiarme de España pero no quiero pagar ninguna compensación...ya ya.

#3.2 XavierParis, París, 03/12/2014 - 21:16

Cierto aunque no me guste tu tono. Se debería publicar el déficit fiscal fiscal para darnos cuenta que esos 6.959,3millones de euros son sólo una parte de los 16.000m E/año que el Estado español no devuelve a Cataluña. Además, los 6.959,3m de e son un préstamo (FLA). FLA está hoy al 1% (antes el 5)

#3.3 Borrell ll, Girona, 04/12/2014 - 00:11

Dèficit comercial? O sigui, a mes dels 16 mil milions €, ademes els hi hem d'enviar menjar, tèxtil, maquinaria, cotxes... No en tenen mai prou a Madrid. Diners i material.

#3.4 JAVIER, BARNA TOWN, 04/12/2014 - 09:30

Y como explicas que comunidades con mayor déficit fiscal, como por ejemplo Madrid (casi el doble) no haya pedido tanto FLA como Cataluña? ya te inventarás alguna excusa para no reconocer que la ruina empieza con el señor MAS.

#3.5 Borrell ll, Girona, 04/12/2014 - 10:30

És veritat, el déficit comercial de Madrid aqui no ens el creiem. Concert econòmic per a totes les autonomies i veuras que depressa s'aclareixen les coses. Que Barajas, les autopistes ruinoses de Madrid, Castor, i les coses un poco a ojo del Sr. De la Fuente, les pagui Madrid, per començar.

#2 joan, barna, 03/12/2014 - 18:59

mira que curioso..pagamos menos que Madrid y recibimos más...eso si: ESPANYA ENS ROBA! patético..

#2.1 Hector, bcn, 03/12/2014 - 20:40

Madrid recibe muchas cosas que no se contemplan por ser gastos del pais, pero que se gastan en madrid, no se si eres consciente de ese pequeño e insignificante deralle. Y recibir?? diras Nos PRESTAN a interes.