Publicitat
Política · 5 de Novembre de 2019. 21:18h.

Cayetana treu llaços a TV3

En arribar als estudis de la cadena abans del debat electoral

Cayetana treu llaços a TV3

La candidata del PP per la circumscripció de Barcelona, Cayetana Álvarez de Toledo, ha tret els llaços grocs que es trobaven a la barana de les escales dels estudis de TV3, abans de participar en el debat electoral que organitza la cadena pública.

Cayetana Álvarez de Toledo ha publicat al seu twitter un vídeo on se la veu a ella retirant els llaços sota el missatge: "He arribat a TV3 pel debat. He vist llaços grocs i he fet això". Seguidament ha fet una piulada en la qual ha escrit "he deixat els llaços al seu lloc" acompanyant-ho amb una fotografia dels llaços grocs a la paperera.

82657-9.jpg

Publicitat
Publicitat

15 Comentaris

Publicitat
#8 botifler1914, Tabarnia su mer, 06/11/2019 - 10:18

Ñordo te pasa algo?
Te veo cada día más desquiciado.

#7 Santi, Barcelona, 06/11/2019 - 10:14

Fantastica l'actitud de la Cayetana. Ja es hora de posar les coses al seu lloc i el dels llaços es a les escombraries. Si volen pendre partit els sediciosos i tot el personal fanatic d'aquesta infecte tv que pleguin, busquin capital i es muntin una cadena sectaria, partidista i xenofoga pero amb diner public res de res, s'ha acabat el broquil!

#6 Ñordo de Tabarnia, Ciudagramos, 06/11/2019 - 07:33

El Marquesado de la Jirafa jajajaja

#6.1 Soloesmiopinion, Tabarnia, 06/11/2019 - 08:49

Te veo siempre muy misógino niño rata boludo. Se nota que la vida ha sido cruel contigo y que nunca te has comido una rosca, pero las mujeres no tienen la culpa de tu desgracia.

#6.2 Figueras, Figueras, 06/11/2019 - 09:54

Y lo que te pone eh ñordete!

#6.3 Don Pelayo, Baix Llobregat, 07/11/2019 - 10:28

Ñordo si eres tan feo como miserable hay q meterte en un zoo o en un circo.

#5 AnnaMollet, Mollet, 06/11/2019 - 00:38

Bien hecho; TV3 la pagamos todos, es nuestra, pero no salimos en ella, solo es de uso de los separatistas!

En TV3 solo salimos los catalanes no separatistas cuando hay alguna noticia de delincuencia, prostitutas, peleas, etc... y hablando castellano, para que se vea que no somos de la raza pura catalana! Nos estigmatizan y demonizan siempre.

#4 Manel Parra, Bellpuig , 05/11/2019 - 22:41

Molt ben fet.