Publicitat
Política · 8 de Juny de 2011. 08:50h.

CDC considera Tarragona "una excepció"

La direcció dóna via lliure a Victòria Forns per pactar amb el PP

CDC considera Tarragona "una excepció"

Mas i Camacho, en una imatge d'arxiu

El secretari general adjunt de CDC, Oriol Pujol, i el de Territori, Militància i Acció Municipal, Lluís Corominas, han considerat la situació a Tarragona "una excepció", de manera que "tot segueix obert".

Pujol i Corominas s'han desplaçat a aquesta ciutat per participar en l'assemblea ordinària de CDC de Tarragona, que s'ha perllongat durant gairebé dues hores i mitja.

La candidata de CiU per Tarragona, Victòria Forns, ha dit avui que espera tancar aquesta setmana un pacte de govern amb el PP, i ha afegit que estava "avançant" perquè la direcció nacional de CDC no s'hi oposi.

Publicitat
Publicitat

23 Comentaris

Publicitat
#14 Karl57, Barcelona, 09/06/2011 - 10:52

Un dels avantatges d'un sistema democràtic és permetre aliances entre grups polítics d'ideologies similars. Una de les desavantatges d'un sistema democràtic és admetre a grups polítics oportunistes com acaba de demostrar CiU. Per a mi CiU ha perdut molta de la seva credibilitat política.

#13 Kropotkin, Vic, 08/06/2011 - 16:25

Jua, jua, jua,... Y pensar que estos grandes patriotas catalanistas son los que fueron al notario para jurara que con el PP no harían nunca nada. Jua, jua, jua,... Luego se comprende lo de Millet, Prenafeta, Alavedra y tantos otros. Jua, jua, jua,...

#13.1 Pauet, Tarragona Capital, 08/06/2011 - 16:39

JUA JUA JUA . El Kropokin és un espanyolata amargat de viure a un país estranger que el rebutja per espanyolata cutre i per lleIg.
JUA JUA JUA

#13.2 Miquel Solé, Barcelona, 08/06/2011 - 23:58

De patriotes ho som tots els qui ens sentim cridats, però raó no et manca. Allò del notari va ser ridícul i pel que fa als casos de corrupció que esmentes són el càncer de la democràcia espanyola. I tots els partits tenen la seva part de culta.

#11 Gemma, Barcelona, 08/06/2011 - 13:22

Els tarragonins han fet guanyar el PSC, que hauria de governar

#11.1 nenko, Tarragona, 08/06/2011 - 18:20

Recordes com va accedir Ballesteros a l'alcaldia? Per si no ho recordes: CIU va ser la força més votada però PSC-ERC-ICV van fer "triparit" i es van apoderar de l'alcaldia de Tarragona.

#10 Manel, Tarragona, 08/06/2011 - 13:18

Els militants de CiU van deixar clar a l'Oriol Pujol que el que passa a Tarragona es queda a Tarragona. Prou cremats estem amb que Duran forçi la cúpula d'Unió a plegar per enxufar-hi els seus afins, com perquè CDC vulgui dir desde Barcelona què cal fer. El millor per Tarragona és un canvi.

#10.1 tgní, tarragona, 08/06/2011 - 19:44

Tens tota la raó!!!!

Tarragona és patrimoni de la humanitat i el PSC no ha fet res per promocionar-ho.

és una de les ciutats més boniques i amb més patrimoni de Catalunya i en percentatge poc turisme.

Estic segur que el nou Ajuntament posarà a Tarragona al lloc que li correspon

#9 Maria, Cassà de la Selva, 08/06/2011 - 13:11

CiU no té principis. No deia que respectaria la llista més votada?

#9.1 nenko, Tarragona, 08/06/2011 - 18:21

Igual que la va respectar el PSC quan es va fer amb l'alcaldia de Tarragona.