Publicitat
Política · 24 de Febrer de 2011. 09:33h.

Chacón: "cada dia seré menys nacionalista catalana"

La ministra de Defensa 'fa punts' per a succeir Zapatero

Chacón: "cada dia seré menys nacionalista catalana"

Carme Chacón

La ministra de Defensa, Carme Chacón, ha negat que promogui campanyes d'"autobombo" contràries a la llei de publicitat institucional, ha acusat CiU de basar les seves crítiques en xifres "completament falses" i ha afirmat que avui és un mal dia per demanar que es conegui menys el treball de les Forces Armades.

En resposta a una interpel·lació formulada en el ple del Congrés pel diputat de CiU Jordi Xuclà, Chacón ha comentat que si la veritable raó d'una pregunta basada al seu judici en falsedats és que en el Govern d'Espanya hi ha una catalana no nacionalista, " això no té remei".
 
També ha afegit que serà "catalana fins la fi dels seus dies i, en cas que la seva identitat muti en algun moment," serà per ser cada dia menys nacionalista ". Xuclà ha replicat a la ministra de barrejar el sentiment nacionalista o no nacionalista amb aquest debat era una "impudícia" i ha lamentat que la titular de Defensa no respongués a les qüestions que l'havia plantejat.

Publicitat
Publicitat

87 Comentaris

Publicitat
#87 Artur, BARCELONA, 26/02/2011 - 15:56

A parir panteres, maca.

#86 Alicantino, Alicante Valencia ESPAÑA, 26/02/2011 - 13:04

... y, al respecto de la noticia, si es verdad que esta sra. ha manifestado esto, ya está descalificada incluso para ser presidenta de su comunidad de vecinos. Antes ya lo estaba para otro menester, pero un iluminado la puso de ministra de defensa. Cosas que hay que ver. País...

#85 Alicantino, Alicante Valencia ESPAÑA, 26/02/2011 - 13:02

... Es más, a pesar de vuestro empeño, por ahora, la repercusión de vuestra treta solo llega a cuatro imbéciles. En mi entorno y es bastante amplio, cuando investigo al respecto, nadie ha modificado sus hábitos de consumo por el hecho de provenir de una zona u otra de ESpaña.

#84 Alicantino, Alicante Valencia ESPAÑA, 26/02/2011 - 12:59

La catalanofobia es un invento único y exclusivo de los catetillos independentistas y de otros menos radicales que buscan rédito político con esta cuestión. Dejad ya de tocar las pelotas con el tema, que no cuela. Puede q algún día os déis cuenta del mal q habéis causado con este tema.

#83 Juanito, Barna, 25/02/2011 - 21:17

Carrasclet, te aseguro que tienes razón en lo de el hecho de nacer en Cat. no le convierte a uno en catalán. No sabes el alivio que me da.