Publicitat
Política · 21 de Juliol de 2013. 18:55h.

Chacón lamenta el "fanatisme" sobiranista

Retreu al número dos de la marca Espanya que els hagi "regalat una victòria"

Chacón lamenta el "fanatisme" sobiranista

Chacón

La diputada del PSC i ex ministra de Defensa, Carme Chacón, ha retret a twitter el número dos de la marca Espanya, Juan Carlos Gafo, el seu error a l'insultar als "catalans de merda", motiu pel qual ha estat cessat pel ministre Margallo.

En un missatge a Twitter, Chacón indica a Gafo que "la catalana, una societat molt plural, espera les teves disculpes. Els fanatismes no mereixen un sol triomf i tu, amb el teu error, els ho has regalat". Gafo es va enfadar després de sentir xiulets a l'himne espanyol durant el mundial de natació i va considerar que "els catalans de merda no mereixen res".

Publicitat
Publicitat

41 Comentaris

Publicitat
#33 Hugo Pladevall, Sant Feliu de Codines, 24/07/2013 - 19:33

Nena, tu també n?has donat de victòries i més que ens en donaràs. Gràcies

#32 CHACON, PERO QUI ET PENSES QUE ETS ? , barcelona, 23/07/2013 - 00:06

A QUI HA REGALAT LA VICTORIA , ALS CATALANS ? PERO QUI ET PENSES QUE SON ELS CATALANS PER REGALAR-NOS RES, QUI T'HAS PENSAT QUE ETS ? A FER EL PALLASSO COBRANT DE LA GENT, MARXA A SOMÀLIA MACA QUE T'HAS EQUIVOCAT DE PAIS.

#31 pau, tarragona, 22/07/2013 - 17:35

Jo lamento que sigui tan mentidera aquesta noia. La majoria d'independentistes som grent normal que només volem ser lliures, lliures de la patria d'aquesta noia, que mai ha sigut la nostra, i mai no ho serà

#31.1 apol0, mad, 22/07/2013 - 20:28

y tu te consideras normal, normal mis c......, esta señora que es mas catalana que muchos de aquí esta en igual de derecho ha decidir y decir que cataluña si es españa, y ya veremos lo normales que sois los independentistas cuando cataluña NO se quiera independizar de españa.

#30 BEJOTA, bcn, 22/07/2013 - 12:40

El presidente del Consejo Europeo, Herman Van Rompuy, ha lanzado un mensaje a las autoridades escocesas, catalanas y flamencas que propugnan celebrar un referéndum sobre su independencia, señalando que "nadie obtendrá nada del separatismo

#30.1 LLUC, 2014, 22/07/2013 - 18:25

Y Herman Van Rompuy es "palabra de Dios" ? Pués yo creo que los cubanos, los portoriqueños los filipinos, los marroquíes, los guineanos y los gibraltareños son muy felices desde que se sacaron de encima a España que es una losa para todo el mundo.

#29 joan, manresa, 22/07/2013 - 12:02

tinui.)fanatics..??? Vinga ya...,i que vol dir --parlant de la ..merda..---, Que som plurals...---,Qué uns som una merda,altres mitja -merdas;,uns cagarrinaires..,i altres restringuts...???..Li surt el seu sentiment oi Sra.Chacon..,sol pasar quant un vol recriminar una cosa i no está convençuda..