Publicitat
Política · 29 de Gener de 2013. 09:05h.

'Chirigota' per l'autodeterminació

"La democràcia és que un poble faci el que un poble digui"

A diferència de les últimes 'chirigotas' en què es criticava el sobiranisme català, la comparsa Contigo Aprendí defensa el procés d'independència. "Jo sempre he pensat que la democràcia és que un poble faci el que un poble digui", afirmen en una broma.

"Si Catalunya vol agafar porta, deixeu-la oberta i que Déu els beneeixi. Sense picabaralles i sense cap rancor", canten. "Adéu de part dels andalusos. Per què discutir" o "des d'Andalusia, teva és la decisió", "que no t'encegui l'orgull, que els seus polítics són iguals que els nostres", són altres de les sentències de la 'chirigota'.

Imatge del grup
Publicitat
Publicitat

41 Comentaris

Publicitat
#14 Jose Manuel, Madrid, 29/01/2013 - 22:00

A ver si Homs y Mas van a ser unos gaditanos disfrazados que se han extraviado del último carnaval.

#13 saps, bcn, 29/01/2013 - 21:53

oju !! que hi diu la constitució sobre aixó ?

#12 andreu, lleida, 29/01/2013 - 16:31

No cal el permís d'uns ganduls disfressats per res. I si es pensen que hi haurà paga doble per això van llestos. A buscar cartrons.

#12.1 Ignasi Ripoll, Sant Carles de la Ràpita, 29/01/2013 - 22:07

Caram, caram. Potser sí que alguns es guanyen a pols els qualificatius de l'anterior xirigota.

#12.2 albert, reus, 29/01/2013 - 23:17

Vull deixar clar als andalusos que l'opinio d'aquest lleidatà només es representa a ell mateix i fa bona a aquella declaracio d'Einstein que deia que nomes hi han dos coses infinites, l' Univers i...

#12.3 Jordi Puig Raurell, Barcelona, 30/01/2013 - 11:54

Com es nota que ets un espanyolista fent veure que es fa passar per independentista. L'independentisme és farcit de catalans d'origen andalús i els espanyolistes no ens dividireu. Ho teniu clar! Nacionalistes espanyols, que us moqui la iaia.

#12.4 Marc Monell, Lleida, 30/01/2013 - 11:55

No he conegut mai cap independentista que pensés com aquest tal Andreu. Aquests de Ciudadanos ja no saben què inventar per guanyar vots.

#11 ccc, bcn, 29/01/2013 - 12:35

recordo un mapa q em va enviar un amic per mail, a Espanya tot eren pobles oprimits, tot, però oprimits perquí? Sembla q haurem de trenca-ho tot per adonar-nos de l'error. Però potser ja és massa tard per tornar enrera o ens tornarà a costar segles.

#11.1 Barnils, Barcelona, 29/01/2013 - 14:13

Home, hi ha a Espanya 10 mil·lions de catalanoparlants i el su idioma no és oficial de l'Estat del qual són ciutadans.

I resulta que aquests catalanoparlants viuen en tres comunitats autónomes que arrosseguen in dèficit fiscal amb l'Estat. Poble oprimit a Espanya n'hi ha un.

#10 Oriol Agramunt , Berga, 29/01/2013 - 12:16

Els andalusos quan van venir a Catalunya eren com els moros i negres ara, venien a destrossar la nostra terra, cultura i llengua, per això expulsió d'immigrants ara !! Catalunya pels catalans.

#10.1 palker, puesdeaquí, 29/01/2013 - 23:18

Y como coño te dejaron vivo a ti y a los tuyos Oriol, se nota que no habeis salido de la cueva. Abre los ojos y descubriras lo que disfruta la gente de la vida, viaja chaval interculturalizate y seguro que defecaras todos los días de forma natural y comprobaras que lo que sacas es mierda nada más

#10.2 Joserp Carmel, Badalona, 30/01/2013 - 12:01

Els de Ciudadanos heu arribat a un nivell de mala llet per assolir els vostres objectius. Que un espanyolista es faci passar per independentista per insultar als catalans amb família espanyola és patètic.

Els que no sou independentistes ja aneu veient quina mala llet tenen els espanyolistes...

#10.3 Miquelet U, Barceloba, 30/01/2013 - 12:02

Oriol, es nota massa que ets un espanyolista infiltrat. Qualsevol que conegui una mica l'independentisme sap que no hi ha gent com tu dins. Només els nacionalistes espanyols sou capaços de dir aquestes bajanades.

#10.4 Jordi Badia, Girona, 30/01/2013 - 12:14

Oriol, ets el típic espanyolista tancat i provincià. Obre't, viatja, llegeix i coneix gent!! El nacionalisme espanyol sempre es queda a casa desprestigiant a tothom, sigues independentista, cosmopolita i modern. Visca la vida!

#10.6 Oriol Agramunt , Berga, 30/01/2013 - 14:34

Jo sóc català i no sóc espanyol, però la independència amb els corruptes de CiU, les rates d'ERC i els gosflautes rodamóns d'ICV-CUP deixen molt que desitjar però també estic fins els collons pels espanyolistes de PSC-PP-Cs. Catalunya no serà ni espanyola, ni catalana. Aviat serà islamitzada..