Publicitat
Política · 18 de Novembre de 2011. 13:59h.

Chomsky dóna suport a Anticapitalistes

Ken Loach també s'ha adherit al manifest de la canidatura

Chomsky dóna suport a Anticapitalistes

Noam Chomsky, en una foto d'arxiu

Anticapitalistes ha rebut el suport de figures del panorama intel·lectual i el pensament crític internacional, amb la divulgació d’un manifest internacional en suport a la candidatura. Entre els suports obtinguts destaquen en particular el lingüistica nord-àmerica Noam Chomsky i el director de cinema britànic Ken Loach.

Noam Chomsky, professor de lingüística a l’Institut Tecnològic de Massachussets, és la figura intel.lectual més coneguda de l’esquerra nord-americana i un dels pensadors crítics amb més prestigi a escala internacional. Activista contra la guerra del Vietnam als anys seixanta des de llavors Chomsky ha estat considerat el crític més important de la política exterior nord-americana.

Ken Loach és una de les figures més emblemàtics del cinema social i compromès i les seves pel.lícules han estat un referent des de fa dècades per a activistes i sindicalistes d’arreu del món.

També s'hi han adherit Mike Davis, sociòleg i urbanista californià; Michael Löwy, autor de més d’un vintena de llibres  sobre teoria política i els moviments socials; Éric Toussaint, economista i politòleg belga; Claudio Katz, economista argentí impulsor del col.lectiu Economistas de Izquierda (EDI) i Alex Callinicos, professor del King’s College de Londres.

Publicitat
Publicitat

24 Comentaris

Publicitat
#14 joan, Catalunya, 20/11/2011 - 15:03

Estos anticapitalistas. tienen mas apoyos que votantes, jajajaja, no les iria mal un voto de estos vividores subvencionados

#13 josepxicot, Barcelona, 20/11/2011 - 01:02

Aquests personatjes que pertanyen a les "forces
de la cultura"calificatiu que vol dir "tonto útil"pels
rojos de sempre,van servir a l´URSS,i encara
es creuen que sòn en aquells temps on els di
javen dir la seva en Chowsky a les EE.UU,en
Loach al R.U,ahír fracassats,avui patètics,fan
pena.

#13.1 Kropotkin, Vic, 20/11/2011 - 11:15

Si, eso de la cultura es tremendamente peligroso para los catalanistas. Jua, jua, jua,... Mas inmersión lingüistica para quitar al pueblo las ganas de culturalizarse... Jua, jua, jua,...

#12 loto, Berga, 19/11/2011 - 20:36

Haurieu de llegir el esgarrifòs resum d'estratègies que usa el Poder per acollonir-nos, i que Chomsky escrigué. El blogger Pere Serrat, aquí a E-N, el te penjat al seu blogroller del Blog. Crec que tothom l'ha de llegir per tal d'entendre què està passant i ens fan els poderosos. Fa pànic.

#11 Ramon, Barcelona, 19/11/2011 - 17:14

És més, jo crec que Chomsky ens ha traït en un atac de banyes endogàmic. Es deuria enganxar els dits amb el gran Houdini de Wall Street, l'incomparable financer sionista Berni Maddof.

#11.1 Kropotkin, Vic, 20/11/2011 - 11:16

Cuanta ignorancia... Ni el catalanismo profundo puede explicar algo asi... Jua, jua, jua,...

#9 miquel (esquerrasitesuportsimportants), Badalona, 18/11/2011 - 20:49

En canvi, Jonathan Etwan, Clint Y. Langester, Serguei Libxenko, Adoracion Lopez Miranda, Klaus Borman-Klaunsnky, Dino Liggi, Françoise Delegarde,... entre molts d'altres prestigiosos intelectuals, dònen suport a la candidatura d'Esquerra Republicana de Catalunya.

#9.1 Kropotkin, Vic, 18/11/2011 - 20:53

Jua, jua, jua,... Impresionantes intelectuales... Jua, jua, jua,...

#9.2 miquel (elkropotkinsegurquenovapassarleso), badalona, 18/11/2011 - 22:09

No te rias mentecato ! Segur que no tens ni puta idea de qui son !! Això demostra la teva nul.la capacitat intelectual pel raciocini. Llegeix Heidegger, Kant,Hegel, Fromm, i se t'obrirà la mén al coneixement !! Darrera del gran Kropotkin s'amaga un pobre home, un no-res, un ningú.