Política · 18 de Desembre de 2017. 18:54h.

Cinc atacs contra la carpa de Ciutadans

L'equipament porta deu dies a Plaça Universitat

Cinc atacs contra la carpa de Ciutadans

Carpa de Ciutadans a plaça Universitat

Ciutadans ha denunciat que la carpa instal·lada a la plaça Universitat de Barcelona ha patit cinc atacs des del passat vuit de desembre. La formació ha informat que aquest passat diumenge “uns desconeguts han realitzat un tall que ha provocat danys importants en la instal·lació”.

La formació, que ja ha denunciat els fets davant els Mossos d’Esquadra, ha assegurat que “no ens faran donar ni un pas enrere”. C’s ha demanat “un canvi de veritat” a Catalunya perquè “tornin els valors de la llibertat, la igualtat, la solidaritat i la unió”.

Ciutadans va col·locar una carpa inflable a la plaça Universitat, anomenada ‘espia ciutadà’, amb l’objectiu d’“estar a peu de carrer i escoltar als catalans”. Es dóna el cas que la plaça Universitat acostuma a ser el punt d’inici de les manifestacions estudiantils a favor del procés, així com de les marxes sobiranistes organitzades per l'ANC, Òmnium Cultural i els Comitès de Defensa de la República.

Publicitat
Publicitat

11 Comentaris

Publicitat
#5 Vlac, Barcelona, 19/12/2017 - 10:26

Es que los indepres tienen muy mal perder......

#4 seny, bcn, 19/12/2017 - 00:20

Em sorpren molt, perqué tothom sap que la revolució dels somriures és pacífica.
5 atacs no és violència, a partir del 10 ja començaria a ser violència.


Atacs a seus d'altres partits, reventar mitings d'altres partits, ....
Els independentistes són els campions de la democràcia.

#4.1 Jordi Br, L'H, 19/12/2017 - 01:00

La violencia es redueix a un tallet a la carpa que a saber qui l'ha fet? Realment el teu comentari es respon amb un somriure

#4.2 pepe.----, andorra, 19/12/2017 - 15:07

claro, cuando son los separatas los q agreden, se minimiza o se hace burla, cuando los separatas son obligados por la policia a cumplir la ley, es represion....La ley del embudo, ancha para los separatas, estrecha para el resto. Tu comentario se responde con un mueca de asco.

#4.3 Jordi BR, L'H, 19/12/2017 - 19:20

Afreden a quien????? Dame un solo video. Si sacas uno, que dudo que lo encuentres te muestro 1000 de tus amigos de Blanquerna, de los "profesionales" de la Guardia Civil o de los de Catalunya Radio. Tu nacionalismo español es violento, y lo peor para ti es que no lo puedes negar

#3 Capit@n España, Somriures, somriures everywhere........, 18/12/2017 - 20:24

The independentism is a peaceful movement.....Catalan nationalists are democrats....Spain steals us....Catalonia is an oppressed nation.....Let's stop the genocide of the Catalan people....All the separatists must set fire to the bonze in all the squares of the world as protest. Ahead !!!!!!!!

#2 Alejandro, Barcelona, 18/12/2017 - 20:13

Son los actos vandálicos de la Dinamarca del Sur. Es la intolerancia de la Revolució del Somriure.

#2.1 Jordi br, L'h, 18/12/2017 - 22:58

Pusieron la carpa para provocar, no les hacen caso, se rajan la tienda y denuncian. Una mentira más de los grandes estafadores q tapan a M. Rajoy y tienen secuestrada la democracia. Hoy la mesa del congreso PP+c's han impedido ilegalmente q se votarà en el congreso un aumento del1% de las pensiones

#2.2 pepe.----, andorra, 19/12/2017 - 15:08

si, es cierto, es como las mujeres violadas, q es q van provocando.....Y cuando la democracia la tenian secuestrada con los votos del separatismo catalan no te quejabas tanto. Q un separata se queje de presuntas ilegalidades es muy cinico y un muy mal chiste.,

#2.3 Jordi BR, L'H, 19/12/2017 - 19:19

Que demagogia barata. Los independentistas gobernaban deacuerdo con el resultado de las urnas y se les ha separado del poder por decreto golpista no lo olvides. Sois incapaces de ganar en las urnas y entonces os pasais la democracia por el forro. Usando tus palabras, sois violadores de la democracia

#1 Fascismo, Terrassa, 18/12/2017 - 20:08

Los que han cometido esa tropelía no son más que fascistas que quieren silenciar la voz de ese partido político mediante la amenaza física. Vergonzoso que esté pasando ahora mismo en el siglo actual. Acordaros el jueves.